Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo, Hey, ik heb een vraag, op een laptop(hp/compaq nx6125) heb ik een s-video uitgang vanuit hier heb ik een splitter gekocht die naar 3 keer tulp splitst(1xgeel 1xrood 1xwit) http://www.mcsnet.nl/media/aa-21.jpg vanaf daar sluit ik hem aan op een 8 inch schermpje maar die blijft aangeven no signal. Ik heb al bij de beeldscherm instellingen gekeken bij weergaves maar daar wordt ook aangegeven "niet aangesloten" Weet iemand een oplossing???
Link naar reactie
[quote:d3e0113955="Error404"]Waarom jouw splitterje 3 tulpjes heeft is me niet duidelijk. Normaal heb je er maar 1 (waarschijnlijk een gele). [/quote:d3e0113955] Omdat zijn schermpje een composiet aansluiting blijkbaar heeft. Bij composiet gaan alle kleuren door dat gele kabeltje en de rode + witte zijn erbij voor het geluid :wink: Heeft het schermpje verder geen andere aansluiting die je eventueel kan testen? Heb je al een ander scherm aangesloten op je laptop? (gewoon een tft met vga bijvoorbeeld) dan kan je kijken of het aan het schermpje ligt dat hij geen signaal ontvangt.
Link naar reactie
Ik heb het nu geprobeerd op de t.v en dan zie je wel dat er een contact is want bij de geavanceerde beeldscherm opties geeft hij nu aan dat er een t.v is aangesloten maar ik krijg geen beeld op de t.v. Ik heb ondertussen 2 t.v's geprobeerd maar bij beide doet ie niks. Ik neem aan dat ik wat verkeerd doe maar wat???
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...