Ga naar inhoud

sapphire radeon x1950Pro Probleem


Aanbevolen berichten

hallo ik heb vandaag de videokaart sapphire radeon x1950 pro binnen ik gelijk in mijn pc gedaan maar nu als ik een spel speel ofzo valt ineens het beeld weg krijg allemaal lijnen enzo maar alleen door mijn pc te restarten krijg ik weer beeld ik heb al gezocht dacht dat iemand hier ook al een probleem mee had maar kon het niet zo snel vinden ik kan bij deze fout geen tijd vast stellen gebeurt tot nu toe altijd onder het gamen en heb de drivers wel geinstallerd alvast bedankt voor jullie reactie's
Link naar reactie
niet warm ik heb net even gekeken hij is niet warm ook die videokaart word niet warm. maaar het is ook alleen bij spelletjes als ik die speel echt raar maar ik dacht dat iemand anders ook al zo'probleem had ik heb de oude nvidia drivers ook al weggegooid ik hoop zo snel mogelijk het verholpen te hebben
Link naar reactie
Probeer ook leestekens te gebruiken want dit leest ook zo ongemakkelijk het komt zo gehaast over en meer mensen gaan je dan helpen. Verder: Sapphire heeft problemen met de koeling, heb je de AGP/PCIE versie en issie 512 of 256mb? [url]http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1178152///sapphire%2Cx1950%2Cpro%2Cprobleem[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...