Ga naar inhoud
  • 0

HDMI - DVI

anoniem

Vraag

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Mischien een wat late reactie, maar er zijn toch ook monitors die een HDMi ingang hebben. Kun je het niet met een verloop stekkertje zelf niet proberen, die kosten maar een paar euro; http://www.allekabels.nl/searchresult.php?keyword=hdmi&x=0&y=0&gclid=CPb198-KuYoCFTYNQgod8Dk9uA Heb zelf niet zo'n ding, maar volgens mij is alles wat een beeldsignaal afgeeft aan te sluiten op een monitor.
Link naar reactie
  • 0
Het gaat niet om een verloopkabeltje van een paar euro. Het gaat er om, of het voor mij zin heeft om bij de aanschaf van een nieuwe satellietontvanger als eis een HDMI-uitgang te stellen. Die apparaten zijn namelijk zeldzaam en duur: daarom zou ik graag tevoren weten of die HDMI op een DVI van een monitor is aan te sluiten.
Link naar reactie
  • 0
Overgangen van DVI naar HDMI (en anders om), zijn niet altijd even compatibel. Ik zou daar op dit moment niet een "must have" eis aan stellen. Aangezien nederlandse content op HD niveau toch erg spaarzaam is voldoet een s-video aansluiting nog steeds. Je kunt dan altijd nog over een jaar of twee upgraden naar HDMI wanneer dit meer standaard is. De prijzen zijn dan ook wel flink gezakt, bugs eruit. Dus al met al betaal je niet echt heel veel meer. En volgens mij staat HDCP op het punt van floppen...
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...