Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hey mensen ik heb laats me videokaart vervangen omdat ik een 64bit os wou ,eerst had ik een ati 9250 scoorde 800 punten met benchmark,Nu heb ik de x1650 256ddr geheugen en scoor ik 8000 punten:)test van 2005 beide...Alleen men vraag is,Ik heb windows 64 bit op cd staan is een 180 trial van windows heb ik al eens geinstaleerd gehad maar toen werkte men videokaart niet mee,,nu heb ik dus een nieuwe maar als ik windows wil installeren start de setup wel maar als hij eenmaal de installatiemappen wil kopieren mist hij enkele bestanden en draait de cd niet door dus moet ik bestanden overslaan.. wie weet of dit hardware of software probleem is???
Link naar reactie
Huh? Je wilde een 64bit OS, en daarvoor kocht je een andere videokaart? Had eigenlijk niet gehoeven hoor :wink: Aangezien alleen je CPU 64bit moet zijn. In videokaarten heb je niet echt aantal "bits", afgezien van de geheugenbandbreedte maar die heeft helemaal niets het met OS te maken. Maar dat terzijde, // Als ik het goed uit je verhaald begrijp geeft de trial van windows XP 64 tijdens de setup foutmeldingen dat hij niet alle bestanden kan vinden/kopieren die op de cd staan? Dat lijkt erop óf je cd is gewoon niet goed gebrand, óf je cd/dvd speler is aan z'n einde. Mij lijkt het eerste geval het meest logisch. Wat ook nog kan is dat er flink wat krassen op de cd zit. Check dat dus even. :wink: Ps; misschien volgende keer even handig om je tekst na te lezen, is voor ons wat prettiger. :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...