Ga naar inhoud

TV kaart (satelliet)


Aanbevolen berichten

Ik wil een tv kaart gaan aanschaffen om tv te kijken op mijn pc (windows vista). Nu is het zo dat ik geen kabel maar satelliet heb. Ik vraag me af of ik dan een ontvanger nodig heb of dat ik direct op een tv kaart (satelliet natuurlijk) kan aansluiten? Ik vindt verschillende satelliet kaarten. Ben gaan zoeken op azerty maar vind daar alleen deze: http://www.azerty.nl/producten/product_detail/190/5156/hauppauge-wintv-pvr-150-mce-kit-pci.html Ik ben wel van plan de goedkoopste satelliet kaart te kopen. Weten jullie een andere op azerty en weten jullie of ik ook nog een ontvanger nodig heb?
Link naar reactie
[quote:0e9a6b5806="Melvin v/d Berg"]Ik wil een tv kaart gaan aanschaffen om tv te kijken op mijn pc (windows vista). Nu is het zo dat ik geen kabel maar satelliet heb. Ik vraag me af of ik dan een ontvanger nodig heb of dat ik direct op een tv kaart (satelliet natuurlijk) kan aansluiten? Ik vindt verschillende satelliet kaarten. Ben gaan zoeken op azerty maar vind daar alleen deze: http://www.azerty.nl/producten/product_detail/190/5156/hauppauge-wintv-pvr-150-mce-kit-pci.html Ik ben wel van plan de goedkoopste satelliet kaart te kopen. Weten jullie een andere op azerty en weten jullie of ik ook nog een ontvanger nodig heb?[/quote:0e9a6b5806]Tja , als je alleen free to air zenders wil ontvangen, dan voldoet deze kaart. Wel een extra kop op de schotel en een kabel naar de kaart.Alle zenders ontvangen, dan kun je kiezen tussen o.a van hauppauge -- externe 3000 USB aansluiting --Hauppauge Nexus interne kaart (zoek op forum )ook moet er natuurlijk een smartcard van canal digi bij + eventueel abbo. heb nu 3 jaar Sat -TV op mijn PC , maar het heeft soms wel wat asperine gekost.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...