Ga naar inhoud

Driver videokaart doet raar.


Aanbevolen berichten

Sinds gister doet m'n driver van de videokaart raar. Ik startte gister m'n pc op uit slaapstand, waarna ik een blauw scherm kreeg, met een hele lijst met foutcodes. Ik zag dat het een driver van ati was, dus heb toen m'n pc in veilige modus opgestart, de drivers verwijderd, weer normaal opgestart, en de drivers opnieuw geinstalleerd. Zonder Catalyst control center. Het leek gister allemaal weer goed. Totdat ik vandaag m'n pc weer uit slaapstand haalde. Ik kreeg deze keer geen blauw scherm, maar als ik nu scroll over een internet pagina, gaat ie in van die blokken naar beneden, niet vloeiend dus. De vorige keer dat ik dit had was m'n videokaartdriver niet geinstalleerd. Ik dus gelijk kijken, bleek hij wel geinstalleerd te zijn. Toen ik de hardwareversnelling op het allerlaagste had gezet, deed ie weer normaal. Wat kan hier nou de reden van zijn, en belangrijker, hoe los ik dit op? Of kan het geen kwaad dat de hardwareversnelling uit staat? Alvast bedankt, Jur
Link naar reactie
Hmm, gister leek het weer goed tegaan, had de oude driver ervanaf gegooid, nieuwe erop gezet. Paar keer opnieuw opgestart, paar keer in slaapstand gezet en er weer uit, en hij bleef het doen. Totdat ik hem vandaag weer aanzette; weer het zelfde probleem. Maar direct x is toch voor games? Want ik heb het probleem nu zelfs met internetten. Lijkt me niet dat je daar Direct X voor nodig hebt. Heel raar iig allemaal, weet verder iemand nog iets?
Link naar reactie
Zo te zien weet niemand iets :( Het lijkt me nu meer een hardwareprobleem dan een softwareprobleem. Kan het komen doordat ik mijn pc van onder mijn bureau nu op mijn bureau heb gezet? Lijkt me niet, maar je moet natuurlijk alles uitsluiten. Of zou het misschien door het koude weer komen? Het is best koud op m'n kamer, maar niet overdreven. Dit lijkt mij ook niet, want eerdere jaren stond ie op een andere kamer waar het vaak nog kouder was, en daar had ie geen problemen. Ik weet het niet meer echt, misschien jullie?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...