Ga naar inhoud

Hoe kan je Nvidia Kaart overclocken?!


Aanbevolen berichten

  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

is per kaart verschillend hoe snel de core draait he. jouw 6200 draait op heel wat anders dan een 6600 of 6800 etc. 3dmark03 downloaden en dan de test draaien. Dan moet je opletten of je geen rare dingen in je beeld ziet. Als je te hoog hebt gezet dan krijg je rare polygonen of strepen in je beeld. Dan zet je hem iets terug naar de vorige waarde waar hij wel goed op werkte. Je kan zowel de core als het memory overclocken. Doe er 1 tegelijk. Zoek eerst het max van de core op (daar bereik je het meeste snelheidswinst mee). Als je daarvan het maximale hebt gevonden ga je het zelfde doen met je memory. stap voor stap weer.
Link naar reactie
[quote:307ad33168="Hulp-nodig"]als die bij die 3dmark vastloopt na een tijdje is er wat verkeerd dan want hij heeft mooi kwaliteit beeld?[/quote:307ad33168]Laat 3dmark eerst eens draaien zonder dat je je videokaart overgeclockt hebt. Als dit goed gaat, en na je overclock ineens niet dan heb je je kaart dus te ver overgeclockt.
Link naar reactie
weet je wat ik ga doen ik formateer me pc alleen weet iemand wat ik allemaal moet gaan instaleren om me pc echt goed te kunnen presteren? ik heb de drivers van me moederbord en me videokaart ik heb ook gehoord je moet directx 9 downloaden/updaten om beter kwaliteit te krijgen.. wat voor prog heb ik nog meer nodig voor games?
Link naar reactie
Ik denk dat je beter terug kunt naar je vorige topic hiervoor. Je kaart is gewoon te traag. Overklokken, betekend vaak max 10% extra snelheid. Meer betekend betere koeling etc etc. Ook met overklok blijft je kaart traag. -------- Maar oke, drivers heb je? Heb je wel de nieuwste? zie site nvidea. dx 9 kun je downloaden via microsoft+ bij elke dx 9 game wordt wel gevraagd om het te installeren. Verder, tja een pc draaid beter met schone instal maar een trage vga blijft traag.....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...