Ga naar inhoud

"Belazerd" door sapphire?


Aanbevolen berichten

Ik vraag me af wat ik fout doe, of dat dit normaal is, of dat sapphire de kopers belazerd. Bij de x800gto2 die ik een dik jaar geleden gekocht heb gaven ze aan dat er 2 gratis spellen meegeleverd werden. Deze zijn op een dvd(?) gezet, en ze zijn uitgegeven door trymedia. Nou wilde ik na de herinstallatie (ivm upgrade naar e6600/p5bdlx enz) dit opnieuw installeren, maar ik mag hem niet meer unlocken, dat heb ik schijnbaar al te vaak gedaan? Toch vreemd dat je niet meer als 3x mag installeren, maar als het eenmaal geinstalleerd is je het wel de rest van je leven zou mogen spelen mits je je pc maar niet opnieuw installeert?
Link naar reactie
Hmm... erg vervelend zoiets! Misschien is dat een soort "kopieerbeveiliging" van hun ofzo? Dat als jij de kaart koopt niet aan iedereen die spellen gaat uitlenen? Misschien kan je even een mailtje sturen hoe dat zit? Om bijvoorbeeld 3 jaar (bij gebruik) je pc niet opnieuw te installeren omdat je anders die spellen niet meer kan spelen lijkt mij ook vrij vreemd. Misschien kan je via trymedia nieuwe codes krijgen zodat je het weer kan installeren en spelen?
Link naar reactie
Om nu meteen belazerd te gaan roepen? Gaat wat ver vind je niet? Neem eerst eens contackt met ze op. Als het echt zo is dan zal het ook wel te lezen zijn in de gegevens/software. Buiten dat is de software van: trymedia en niet van sapphire. Dus belazerd kan je het zoiezo niet noemen, toch? Zeker niet als dat gewoon de bijbehorende regels zijn. Vraag gewoon hoe het zit en of ze een nieuwe code op willen sturen.
Link naar reactie
[quote:4c85fbf810="r.marijnissen"]Om nu meteen belazerd te gaan roepen? Gaat wat ver vind je niet?[/quote:4c85fbf810]Dat zegt hij helemaal niet, er staat niet voor niets een vraagteken achter het onderwerp van dit topic. :roll: :wink: Contact met ze opnemen lijkt mij inderdaad ook de beste oplossing. Zal wel iets niet helemaal goed zijn aan die DVD, want ik kan me niet voorstellen dat dit expres gedaan is.
Link naar reactie
[quote:25b231ba88="sdh"][quote:25b231ba88="r.marijnissen"]Om nu meteen belazerd te gaan roepen? Gaat wat ver vind je niet?[/quote:25b231ba88]Dat zegt hij helemaal niet, er staat niet voor niets een vraagteken achter het onderwerp van dit topic. :roll: :wink: Contact met ze opnemen lijkt mij inderdaad ook de beste oplossing. Zal wel iets niet helemaal goed zijn aan die DVD, want ik kan me niet voorstellen dat dit expres gedaan is.[/quote:25b231ba88] En dan ga je de tekst lezen quote: Ik vraag me af wat ik fout doe, of dat dit normaal is, of dat sapphire de kopers belazerd. Ik bedoel er gewoon mee je belazerd nooit kunt zeggen om zoiets kleins. Dus ook al doet hij niks fout, is het niet normaal dan is het nog steeds niet belazeren. Als dit wel de bedoeling/normaal is dan zal dit wel in de voorwaarden staan, en daarmee ga je accoord bij instal. :wink: Maar ik kan me niet voorstellen dat ze moeilijk doen om een nieuwe code/oplossing. Dus contackt....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...