Ga naar inhoud

Videokaart!


Aanbevolen berichten

[quote:542f6e2686="r.marijnissen"]single player is altijd wat lichter dan online. Zelfde is met een demo. Download dit eens: http://www.fraps.com/download.php Dit meet je frames per sec. Stel de game eerst maar eens in, alles op low. Game online en kijk hoe het draaidt. Blijf boven de 30fps zit je er boven zet dan nog iets wat hoger b.v op med. Maarre je kaart is niet veel soeps voor games. Gezien je cpu zou ik kijken naar een: 7600gt,6800gt, 7600gs.[/quote:542f6e2686] Lees onderste regel eens, :wink: Goedkoopste shops: http://tweakers.net/pricewatch/cat/49
Link naar reactie
Wat is mooi aan een game? 1-- detail, Een krachtigge kaart kan veel weergeven dus beeld instellingen kunnen omhoog. 2-- resolutie, Hoe hoger de resolutie hoe mooier. beide kunnen alleen met een krachtigge vga. Jij kunt gerust de game soepel draaien alleen: Lage resolutie met lage grafische instellingen. Boeid 1 en 2 je niet dan is je kaart al genoeg. Een x1950pro is inderdaad ook een optie, daarmee draai je alles wel high maar kost ook meer. Maar ja dan is 1.5gb-2gb ook wel noodzakelijk. 1gb houdt een game als b.v bf2 op.
Link naar reactie
Maar als ik die x1950pro koop hoeveel denk je dat het gaat kosten en weet je echt zeker dat ik alles op high kan want ik hebgehoord er komen ook directx 10 kaarten waneer is dat? en de fraps progje is echt goed man nuw eet ik welke instelling ik kan spele en jammer genoeg is dat low hahaha thanks man ! en nog een vraagje welke games zijn ook heel erg tof zoals bf2 hitman blood money en cal of duty 2..?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...