Ga naar inhoud

3 tft's op 1 pc?


Aanbevolen berichten

Ik ben in het bezit van [url=http://specs.tweak.to/10192]deze[/url] pc set. AMD Athl. 64 3200+, 1024mb ram, Sapphire Radeon 9800 Pro 128mb. Momenteel heb ik twee tft schermen op de videokaart zitten via de VGA en één via de DVI. Nu denk ik erover om een derde scherm aan te sluiten en ben daarvoor aan het oriënteren. Een VGA splitter vind ik niks, en ik hoor dat windows een tweede videokaart (bv een Matrox Millenium G550 oid) niet altijd wil pakken. Ik vraag me ook af in hoeverre de kwaliteit achteruit gaat met een derde scherm, het scherm op de dvi aansluiting functioneerd momenteel perfect voor gaming. Op de begroting staat wel een extra gig ram. Graag hoor ik jullie advies of mening, bedankt!
Link naar reactie
[quote:5dece203b8="salsaborenko"]Graag wil ik weten hoe windows omgaat met m'n huidige videokaart (radeon 9800pro 128mb) en het bijplaatsen van een pci grafisch kaartje.[/quote:5dece203b8] Wellicht vind je bruikbare info in dit artikel van Microsoft over [url=http://www.microsoft.com/netherlands/ondernemers/techniek_techniek/dualmonitor.aspx]Twee monitoren aansluiten.[/url]
Link naar reactie
ik weet niet of je wil gaan gamen op 3 schermen tegelijk bijv. als je flight sim of racegames speelt maar dan moet ik je toch waarschuwen voor de gigantische resoluties waar je videokaart dan mee te maken krijgt. Je hebt dan echt een hele dikke videokaart nodig. Maar ik heb ook 2 videokaarten en ik heb heel gek mijn 2e scherm ook op mijn 2e kaart zitten. Ik dacht dat het gewoon op de eerste moest omdat sli alles naar de 1e kaart stuurt maar blijkbaar niet. Het werkt goed maar ik weet niet of 3 monitoren wel zou lukken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...