Ga naar inhoud

Vraag XFX GeForce 6800 XT XXX


Aanbevolen berichten

Ik ben zelf ook een fervent Age of Empires III gamer en ik vind dat mijn 7800GT het op 1280 x 1024 al matig doet, dat wil zeggen in online games met grote legers en erg veel gebouwen. Op zich loopt het nog wel, maar niet zoals ik zou willen. Ik denk dat het ook erg persoonsgebonden is, maar op zich zou het wel moeten lopen op een 6800XT...
Link naar reactie
[quote:7078b1275d="Aljosja"]Ik ben zelf ook een fervent Age of Empires III gamer en ik vind dat mijn 7800GT het op 1280 x 1024 al matig doet, dat wil zeggen in online games met grote legers en erg veel gebouwen. Op zich loopt het nog wel, maar niet zoals ik zou willen. Ik denk dat het ook erg persoonsgebonden is, maar op zich zou het wel moeten lopen op een 6800XT...[/quote:7078b1275d]ligt eerder aan je cpu denk ik dan aan je grafische kaart. Ik heb dat met grote legers idem en mijn kaart is ook wel snel genoeg, net als jouwe. Je CPU heeft gewoon problemen om de coordinatie van al die legers te berekenen. Dat is bijna met alle RTS spellen zo. Ik speel veel BFME2 en daar gaat het exact hetzelfde bij grote veldslagen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...