Ga naar inhoud

Videokaart upgrade


Aanbevolen berichten

Beste mensen, Ik zit nu met een soort van dilemma. Ik zat erover na te denken om een andere videokaart te nemen. Nu is het zo dat een vriend van me net zijn videokaart heeft ge-upgrade dus zijn oude kan ik wat goedkoper als normaal overnemen. Het bedrag ligt iets onder de nieuwprijs van een x1950pro dus nu was de vraag van mij eigenlijk; [u:292fb378bc]Welke videokaart adviseren jullie mij vandaag.[/u:292fb378bc] Ik speel graag games op een resoluitie van 1280 * 1024 als dat nog mocht uitmaken. Het gaat om de: XFX 7800 GTX (stock overclocked model) Club3D x1950pro Dus welke van de 2 zou voor mij de beste keuze zijn op dit moment, of is er misschien nog een hele andere keuze in dit segment. Bedankt voor de moeite. Grtz Snooze.
Link naar reactie
Kijk eens naar de charts, welke games je speelt en op 1280x1024 :) http://www23.tomshardware.com/graphics.html?modelx=33&model1=525&model2=607&chart=198 http://www23.tomshardware.com/graphics.html?modelx=33&model1=525&model2=607&chart=214 De 1950pro lijkt het wel lekker te doen trouwens :D Afhankelijk van de vriendeprijs dus de 1950pro nemen als die hetzelfde kost ;)
Link naar reactie
[quote:f559607f4a="#Sn00ze-"]Oke, dan weet ik genoeg Dan ga ik voor de x1950pro. Btw, zou 2gb naamloos geheugen niet fijner zijn voor erbij dan ?[/quote:f559607f4a] Goede keuze! :) Maar 2gb erbij? Dat betekent dat je dan 3Gb geheugen heb? Sowieso erg zonde om dan 2gb naamloos geheugen erbij te stoppen. Je HyperX geheugen heeft dan eigenlijk geen meerwaarde meer dan het "naamloze" geheugen. Ik zou zeggen, doe dan 1Gb nogmaals Kingston HyperX erbij. Of nog beter: Verkoop je "oude" 2x512Mb geheugen en dan 2x1Gb, anders heb je kans dat je geheugen op 333Mhz gaat draaien.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...