Ga naar inhoud

benchmarks 3d mark 05- 06


Aanbevolen berichten

dat zijn wss scores met een AMD Athlon64 3500+ of hogere processor, of een Core 2 DUO processor. De huidige processor is wat aan de langzame kant voor zon kaart, het zou kunnen dat dat hem een beetje nekt. Enne, die vergelijkingssites, let wel op dat het er geen 2 in SLI zijn, en dat ze niet gruwelijk zijn overgeklokt(vaak het geval)
Link naar reactie
[quote:7927831b6a="girlygirl"]volgens diverse site s moet ik toch op ongeveer 8000 zitten[/quote:7927831b6a] Als je het hier over 3dmark 06 hebt, dan is het klinkklare onzin. Ik haal met een A64 @3GHz en 7800GT ongeveer 3700 punten, dus een 7900GT met een trage (sorry dat ik het zeg) P4 die er 3800 uitperst, is heel normaal. Je hoeft je nergens zorgen over te maken. Kijk anders een in het 3dmark challenge topic hier, daar kun je ongeveer zien wat er max uit bepaalde kaarten te halen valt. Let wel op, deze kaarten zijn bijna altijd overgeklokt en kunnen dus iets beter presteren dan de jouwe...
Link naar reactie
Hoe lager de versie hoe baggerder de score ;) Omdat bij lagere resoluties en "zwaarheid" de processor de gpu meer gaat bottlenecken. En door de Hyperthreading is wellicht de score in 06 ook nog wat leuker. Maar om een kort verhaal lang te maken: Maak je geen zorgen, als je games etc maar soepel lopen zou ik er niet te lang bij stil staan. Je zou hooguit wat nieuwere drivers als je die al niet gebruikt kunnen proberen maar dat verschil is marginaal.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...