Ga naar inhoud

Schermen werken niet meer op 1 pc


Aanbevolen berichten

Help me alsjeblieft! Ik zit in een grote crisis!!!! Ik heb een nieuw beeldscherm gekocht voor m'n pc. Daarom heb ik alles even opnieuw gerangschikt op m'n bureau. Zodoende heb ik tijdelijk de stekker van mijn monitor uit de pc gehaald. Ook die van mijn tv die aan de tulp hing. Ik heb nu alles op de goede manier geplaatst en start mijn pc op, MAAR DE BEELDSCHERMEN REAGEREN NIET! Dus ik zie niks! De beeldschermen doen het wel gewoon op een andere pc. allebei de beeldschermen, plus de analoge uitgang (TV) werkt niet (geen er staat niet 'geen signaal', wat het geval is als er niets aanhangt, maar hij blijft gewoon in standby staan). WAT NU? Ik heb zo'n soort probleem eerder gehad: toen had ik mijn monitor even losgekoppeld, en daarna hat ik hetzelfde probleem: hij reageerde niet. Maar toen had ik mijn tv niet losgekoppelt, waardoor ik dat als beeldscherm kon gebruken. Het bleek dat mijn instellingen automatisch waren verandert naar '1 monitor' (de tv dus). Toen kon ik via die tv weer instellen dat ik 2 monitoren moest hebben. Maar nu heb ik niets meer! Dus ik zie ook niet wat ik in moet stellen! Ik heb het 'blind' geprobeerd, aar dat lukt niet. Willen jullie me alstublieft zo spoedig mogelijk helpen? HEEL veel dank!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...