Ga naar inhoud

MCE geeft slecht beeld op mijn CRT televisie


Aanbevolen berichten

Ik ben sinds kort aan het experimenteren met een MCE. De MCE sluit ik met een primair video aan op mijn 19" CFT monitor en secundair met S-video op mijn CRT TV. Als ik nu een DVD via de normale dvd speler afspeel op de tv dan geeft dit een veel beter beeld dan wanneer ik dezelfde dvd afspeel via de MCE naar dezelfde TV. Wanneer ik de dvd afspeel naar de primaire video, het CFT scherm dan heb ik weer perfect beeld. Mijn tv is een Sony KV-32FX68 Mijn MCE voorzien van: Pentium 4, 3Ghz Radeon X300 PVR 150 Ik vermoed dat het probleem of in de S-video kabel ligt of dat de videokaart geen goed TV-out signaal geeft. Heeft iemand ervaring hiermee of mogelijk een ander tip wat ik nog kan uitproberen MVG BdeGroot
Link naar reactie
Beste BdeGroot, Ja ik ken het probleem via via. MCE kan je zo instellen dat als je media center draait dat die ana je hertz van je tv pakt. Met een dvd moet dat eigenlijk ook wel kunnen. Maar heb het vaker gezien dat dat dan niet goed werkt(Wazig beeld). Je kan zoiezo het "normale" windows ook niet goed zien. Ik denk dat je video kaart het wel aan kan. Ik zou eerst ff de kabel chekken. M.V.G. Hugo
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...