Ga naar inhoud

Aankoop TFT Paneel.


Aanbevolen berichten

[b:4b62afb6ce]Beste Forumurs,[/b:4b62afb6ce] Ik zou graag binnen een tijdsbestek van 2 weken een nieuwe monitor willen kopen. Dit zou dan een TFT moeten worden aangezien ik het nu op een 17" CRT doe. Ik heb zelf al een beetje research naar de huidige TFT schermen gedaan en zie dat ze erg in prijzen schommelen en dat de vormgeving ook niet altijd alles is. Daarom heb ik het volgende scherm gekozen wat mij de beste, design-prestatie leek. Vandaar dat ik jullie nu wil vragen of dit een goede aankoop gaat worden of dat er nog een veel beter scherm op de markt is voor dit bedrag. http://www.azerty.nl/producten/product_detail/155/9667/lg-electronics-l203wt-bf-20-1-inch-zwart-zilver.html Wat gaan we ermee doen: - Gamen. - Coderen (html etc). - Photoshop. - Films kijken - En de dagelijkse dingen, word, msn, internet. Nb. het gaat er dus om dat het scherm goede prestaties heeft, en er mooi en "design-vol" uitziet. [i:4b62afb6ce][b:4b62afb6ce]Bedankt, Sn00ze.[/b:4b62afb6ce][/i:4b62afb6ce]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...