Ga naar inhoud

SLI-balk in spellen


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb twee videokaarten van het type XFX GeForce 7600 GT in goed-werkende SLI-opstelling geinstalleerd op mijn moederbord. Alles werkt, maar tijdens een pc-spel zoals bijvoorbeeld Battlefield 2 staat er een grote balk van onderkant tot bovenkant aan de linkerkant van het scherm. Deze balk bestaat uit 2 witte dunne lijntjes waarbinnen een 'markeerstift-groene' balk is weergegeven die zich naar boven en beneden toe uitbreid als er meer van de kaarten gevraagd wordt. Kan iemand mij wellicht vertellen of ik het weergeven hiervan kan uitschakelen? Ik heb alle instellingen doorzocht en kan niets vinden.. Bedankt, Groeten Bram
Link naar reactie
Zorg dat je bij het ondrstaande gedeelte van de drivers instellingen het vinkje hebt UIT staan bij "show GPU Load Balancing". [img:f80d777d93]http://www.thg.ru/graphic/20051103/images/sli-multi-gpu-page.jpg[/img:f80d777d93] Geen idee hoe dat in de nederlandse drivers heet, en verder zit dit in de "clasic' weergave van de control pannel. bij het nieuwe panel zit het op een andere plek.
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...