Ga naar inhoud

Asus N6200 probleem


Aanbevolen berichten

ik heb gisteren bij iemand anders een nieuwe videokaart geinstaleerd, bijzittende drivers geinstaleerd, maar nu is het beeld erg vreemd. Bij opstarten is de achtergrond mooi, icoontjes zijn lelijk, snelstartmenu zijn icoontjes grijs. Wanneer een scherm geminimaliseerd word is er van het bureaublad niks meer over, waar bij opstarten nog een plaatje stond, staan nu allemaal blauwe blokjes(icoontjes zijn wel gewoon zichbaar, maar niet mooi) Verder doet het beeld het wel gewoon bij word, en bij spellen. Daar is het beeld gewoon goed. bij outlook zijn de icoontjes als enveloptje (gelezen/ongelezen) en bijvoorbeeld die uitrooprekens bij prioriteit zijn helemaal roze. iemand enig idee waar het aan ligt? alvast bedankt pc P4 2.2 ghz, 512 mb intern, Win XP, asus N6200 128 MB
Link naar reactie
Heb je de drivers uit de doos geïnstalleerd? Probeer dan eventueel eerst nog drivers van de Nvidia-website te vissen, de nieuwste bij voorkeur, en deze te installeren. Wie weet helpt dat een beetje :wink: [url=http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_93.71.html]Forceware 93.71[/url] edit: vergeet eerst niet alle ASUS-software van de computer te verwijderen, net als de huidige drivers. Had je trouwens wel eerst de drivers van de vorige kaart gedeïnstalleerd?
Link naar reactie
hoi dank voor je reactie, ik zal idd de nieuwste downloaden van asus. De drivers die ik hebinginstaleerd waren de drivers die erbij geleverd waren. En eerst was alles onboard, dus hoefde er geen kaart uit te halen en heb daardoor niet aan andere drivers gedacht. de oude "kaart"zit natuurlij nog steeds op het MOBO dus driver zal denk ik niet moeilijk gaan doen. het is trouwens de pc van mn opa dus duurt een paar dagen voordat ik kans zie die drivers uit te proberen. bedankt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...