Ga naar inhoud

Drivers Mobility 9000 ..?


Aanbevolen berichten

NIeuwst mogelijke versie voor de AtiMobility9000 ? De nieuste van die ati site ondersteund deze niet meer (kijken bij Changelog) http://downloads.guru3d.com/download.php?id=18 Hier staan een er een paar, maar kan ik deze ook voor mobility gebruiken of heb je daar speciale laptop drivers voor nodig? Meestal als ik een andere dan de standaard drivers installeer gaat alles ineens sloom allemaal:S [quote:152a781f18]Changes to Support List Since ATI has removed total driver support for any Radeon card below 9500 at Catalyst 6.7, this driver doesn’t support any card below Radeon 9500 (7000-9250). This release also doesn’t support any mobile GPU due to these limitations. Unfortunately, there’s nothing we can do about this. This driver now supports every ATI Radeon GPU from 9500 series to X1950 series.[/quote:152a781f18] hmmz...
Link naar reactie
Ja gezien, Als ik de 5.14 drivers installeer komt er in een foutmelding in beeld te staan dat er eerst een standaard vga driver geinstalleerd moet worden, terwijl ik die al geinstalleerd heb vanaf de bijgelevede cd-rom (d8 versie 4.12; okterber 2002; dus oud) en met ati catalyst 6.6 hetzelfde geval.. hmz Aangezien dat op mijn pc met deze kaart; ati radeon 9200 altijd een nieuwere versie ook betere prestaties gaf en niet dat de processor altijd usage had, wat ik wel heb bij de mobility 9000, daarom vraag ik me af of er speciale drivers voor zijn ?
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
Ik zit met hetzelfde probleem, heb een Sonic m300 laptop van Micropoint, met een mobility radeon 9000 videokaart en wil graag C&C3 Tiberium Wars draaien. Dit werkt dus niet, moet driver updaten maar voor mijn type videokaart kan ik geen geschikte drivers op de ati site vinden, en micropoint bestaat niet meer... Moet ik nou gebruik maken van die radeon 9000 series driver? Als ik deze wil installeren krijg ik ook de melding dat er geen vga driver is gevonden. Hoe stel ik die standaard windows vga driver in? Display properties, settings, advanced, en daarna?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...