Ga naar inhoud

Artifacts op scherm: dikke pech?


Aanbevolen berichten

Afgelopen zomer kreeg ik opeens artifacts op m'n scherm: groene blokjes en lijnen en zo. De videokaart (9800 Pro) was kapot, na 2 1/2 jaar trouwe dienst. Dus heb ik via de garantie (die tot eind van dit jaar loopt) een nieuwe videokaart gekregen (9800 GTS of zo). Vandaag heb ik OPEENS weer dezelfde soort artifacts...! Dus m'n videokaart, nog maar een paar maand oud, is weer kapot...? Aan het zelfde euvel (geheugen..?)? Kan zoiets door je computer komen? Of is het pure pech? Ik ben bang dat als ik een nieuwe kaart krijg (als dat lukt) of koop dat die over een tijdje ook weer kapot gaat... De fan op de kaart werkt trouwens (ogenschijnlijk) prima, dus daar ligt het niet aan. Of kan het nog iets anders zijn? Denk het niet want de artifacts verdwijnen ALLEEN (om na zeer korte tijd weer te verschijnen) als ik de kaart even uit het slot haal. Herstarten op zich helpt niets. Vervelende is trouwens dat het een Dell-computer is (de eerste en LAATSTE dat ik een Dell heb gekocht!) en dan moet je officieel tijdens kantooruren bellen terwijl je achter de computer zit! Maar, hallo... ik heb een BAAN! Moet je vrij nemen om even een probleem te melden... :roll: :o :x :evil:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...