Ga naar inhoud

vraagteken bij videocontroller


Aanbevolen berichten

Bij apparaat beheer staat een vraagteken bij de videocontroller. Ik probeer al van alles om de juiste driver te vinden maar zonder succes. everest zegt dat het een geforce 6200 agp kaart is , ik kom er niet uit op de site van nvidea, daar staat de 6200 serie niet tussen. Waar kan ik de driver wel vandaan halen? alvast bedankt iedereen. :o
Link naar reactie
je zult ook weinig uithalen met een geforce driver. ik heb net eens even gegoogled en zie bij de specificaties staan: [i:d91a5af941]Dell Dimension 8300[/i:d91a5af941] Processor manufacturer: Intel Processor model: Pentium 4 Clock speed: 3 GHz RAM installed: 512 MB Hard drive size: 120 GB Graphics processor: ATI Radeon 9800 Pro Graphics RAM: 128 MB [b:d91a5af941]Graphics card: ATI Radeon 9800 Pro [/b:d91a5af941] Display diagonal size: 18 in Case form factor: tower Operating system: Windows XP Home dus je hebt een Ati radeon 9800 pro. hier kun je de driver downloaden die je nodig hebt: [url]http://ati.amd.com/support/drivers/xp/radeonx-xp.html[/url] vriendelijke groet :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...