Ga naar inhoud

Filmpjes bijna helemaal wit beeld bij nieuwe videokaart?


Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuwe videokaart in mijn PC gestoken (MSI FX5500) omdat ik op mijn vorige videokaart geen DVI uitgang had. Ik heb nu alles aangesloten via DVI en Nvidea laatste nieuwe nvidia drivers geinstalleerd en ingesteld op 1280*1240 en 32 bit kleuren en 60hz. Het beeld is perfect en foto's op het scherm ook, maar als ik een gewoon internet filmpje bekijk met bijv. windows mediaplayer dan is het beeld van het filmpje bijna helemaal wit en het lijkt of het filmpje niet genoeg kleuren weergeeft. Echter wanneer ik alles via de gewone VGA aansluitingen aansluit, dan zijn de filmpjes wel perfect. Hoe komt dit, is er nog een instelling niet juist omdat ik nu de DVI ingang van mijn scherm gebruik? Scherm is een Sony HX-73 TFT. Foto filmpje bij DVI aansluiting: http://users.pandora.be/marcl/Foto.jpg
Link naar reactie
Het probleem is opgelost. Ik heb de DVI kabel een terug losgedaan en beide kanten eens gewisseld (Kaart-Scherm) en nu spelen de filmpjes wel plots goed af. Ik heb er geen verklaring voor, want als er een stekker slecht contact had gemaakt dan moest het hele beeld toch slecht zijn geweest of niet? Want nu had ik alleen problemen met de filmpjes de rest van het beeld was perfect.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...