Ga naar inhoud

19'' vs 20''


Aanbevolen berichten

Als er niet geantwoord wordt op mijn vraag over de videokaart, heb ik nog een vraag over 2 beeldschermen. Mijn ogen zijn gevallen op de LG L194WT en op de LG L194WT-SF. Dat zijn [url=http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/compare?readform&code=monitor_lcd&id=5769B875F580D7EBC12571D1004D92A7~647CD705A02DD102C1257210002DD8CF]deze[/url] 2 dus. Kan iemand mij vertellen wat hier het verschil in is. Voor zover wat ik kan zien is de pixelpitch niet het zelfde + dat de afmetingen nogal verschillen. Welke kan ik het beste nemen? Alvast bedankt, Jurjen
Link naar reactie
[quote:838680bf3d="jur!"]Als er niet geantwoord wordt op mijn vraag over de videokaart[/quote:838680bf3d]GeForce 6800 trekt wellicht iets teveel stroom voor een 250W voedinkje, kijk liever naar de AGP-versie van de Radeon X1650Pro. [quote:838680bf3d="jur!"]Kan iemand mij vertellen wat hier het verschil in is. Voor zover wat ik kan zien is de pixelpitch niet het zelfde + dat de afmetingen nogal verschillen. Welke kan ik het beste nemen?[/quote:838680bf3d]Ik snap niet waarom de pixel pitch verschilt, aangezien beide monitoren dezelfde diagonaal hebben en dezelfde schermresolutie. Verder is die SF 2x zo zwaar als de andere, dus ik denk dat bij eentje de specs gewoon niet kloppen (de SF denk ik gezien het absurde gewicht). Kijk anders gewoon op de [url=http://nl.lge.com/prodmodeldetail.do?actType=search&page=1&modelCategoryId=050102&categoryId=050102&parentId=0501&modelCodeDisplay=L194WT-BF&model=16#]website van LG[/url].
Link naar reactie
Heel erg bedankt voor je reactie. Over de X1650pro moet ik nog ff nadenken, is wel weer 50 euro duurder. :( Het rare is dat als ik op de LG site kijk alleen de L194WT-BF zie staan. Niet de L194WT of L194WT-SF. Ik ga er maar gewoon vanuit dat ze dezelfde zijn en ga die binnenkort bestellen. Is het ook een mogelijkheid om de onboard video + me huidige videokaart te gebruiken en dan over een tijdje die X1650pro erin te zetten? Of kan je niet tegelijk de onboard gebruiken + een agp videokaart? Edit: Ik heb ff met de pricewatch gezocht en een paar gevonden: Sapphire Radeon X1600pro Sapphire Radeon X1600pro ViVo Powercolor Radeon 9800pro Ze zijn allen 100 euro. Welke is beter (1600 of 9800), wat houdt ViVo precies in, en zou mijn voeding van 250 watt dit aankunnen? Alvast bedankt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...