Ga naar inhoud

NVIDIA GeForce4 Ti 4200 with AGP8X


Aanbevolen berichten

ik heb een NVIDIA GeForce4 Ti 4200 with AGP8X (GeForce4 Ti 4200 with AGP8X) en nu wilde ik het spel Lineage II spelen en toen ik die opstarte moest ik de laaste driver instaleren dus nu heb ik die geinstaleerd (81.67_forceware_winxp2k_international_whql) maar nu werkt counter-strike 1.6 niet meer als ik die opstart restart me computer. ik had eerst een oudere driver voor counter-strike maar ik wil allebei de spelen spelen hoe kan ik dit oplossen :cry: ?
Link naar reactie
Ik geloof dat Windows update nog steeds een oude maar kennelijk goede driver propageert die dus wordt aangewezen als je zelf je updates gaat zoeken, bij hardware ?, dus met die kaart er in naar updates zoeken. Is trouwens best een leuke kaart om wat op te schroeven ook, met Riva Tuner. De kaart is niet gemaakt voor meer als DX8.1
Link naar reactie
Waarschijnlijk bedoelt Alipapa dat een oudere nvidia drivers voor de GeForce4 Ti 4200 beter functioneert met een oude driver. Voor de GeForce4 Ti 4200 raad ik zelf versie 40.72_winxp WHQL aan. Zoals ik je al eerder had geadviseerd in je oude topic over [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=162219&highlight=]nivdia geforce4 Ti 4200 probleem pc restart.[/url] Als een spel dan toch nog een nieuwere versie aanraad, is die misschien niet geschikt voor die GeForce4 Ti 4200. Je had toch wel de oude drivers eerst verwijderd via Configuratiescherm Software en nagepoets met Driver Cleaner?
Link naar reactie
[quote:e4be26daac="jolo"]Waarschijnlijk bedoelt Alipapa dat een oudere nvidia drivers voor de GeForce4 Ti 4200 beter functioneert met een oude driver. Voor de GeForce4 Ti 4200 raad ik zelf versie 40.72_winxp WHQL aan. Zoals ik je al eerder had geadviseerd in je oude topic over [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=162219&highlight=]nivdia geforce4 Ti 4200 probleem pc restart.[/url] Als een spel dan toch nog een nieuwere versie aanraad, is die misschien niet geschikt voor die GeForce4 Ti 4200. Je had toch wel de oude drivers eerst verwijderd via Configuratiescherm Software en nagepoets met Driver Cleaner?[/quote:e4be26daac] uh nee heb gewoon meteen de neiuwe driver geinstaleerd :oops:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...