Ga naar inhoud

No Signal Input


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen. Ik ben hier nieuw en gelijk mijn eerste vraag (probleem). Ik kocht vorige week een nieuwe PC: Packard Bell IMEDIA H5198 Intel Pentium 4 - 630 2GB DDR2 533 (4x512MB) HD 250GB SATA 7200RPM ATI X700 SE 512MB 15 in 1 Card Reader + IEEE in front Alles ging goed tot gisterenavond op het scherm NO SIGNAL INPUT verscheen. Getest met een ander scherm en identiek. Met andere kabel getest en identiek. Lampjes van PC branden zoals normaal en koelers draaien. Bij het rebooten krijg ik were beeld maar niet voor lang. Max. een paar minuten. Nu heb ik wel gemerkt dat als ik koud start (bv. ochtend), hij een hele dag aan staat en dat het probleem zich pas voordoet in de vroege avond. Dit is reeds de 2de dag. Er zit dus ene bepaalde frequentie in. Lijkt wel alsof hij te warm wordt dat hij dan geen signaal meer krijgt van de VGA kaart. Hoe langer ik hem laat uit staan, hoe langer hij weer normaal zal werken. Volgens de support van PB zou ik mijn BIOS nog moeten updaten maar of dat er iets mee te maken heeft?? Iemand een idee? Alvast bedankt voor de reacties! :wink: Mvg, anak EDIT: Heb ook reeds een volledig systeemherstel gedaan maar zelfde resultaat.
Link naar reactie
Akkoord Plextor maar als het een softwarematig probleem zou betreffen kan ik het mss zelf oplossen. Ik heb de kast al eens open gadaan maar zie niets abnormaals. In het slechtste geval terug binnendoen (helaas Makro) en wachten op de herstelling (weken... :-? ). Gelukkig kan ik nu van op mijn reserve PC werken (trage bak!).
Link naar reactie
Ik ben het volledig eens met Plextor: voor een nieuwe computer is zulk soort gedrag niet aanvaardbaar. Het is vervelend dat'ie terug moet naar de Makro, maar als je de garantie verspeelt, kun je in de toekomst ook voor andere (en misschien veel duurdere problemen) er ook geen beroep meer op doen. Ik zou geen risico nemen: terug met dat ding! Paul
Link naar reactie
Tja heb mijn oude HP die me gelukkig verder helpt. Vandaar de vergissing. Maar daar gaat het niet om he. Laat ons on-topic blijven aub :wink: PS, 't is niet omdat je +6000 berichten hebt dat je nieuwe leden kan uitschijten kerel. Ik heb zelf een forum en zulk gedrag duld ik niet op mijn forum. Het is hier een forum waar mensen kunnen vragen om geholpen te worden. Dat zijn zowel nerds als dummies dacht ik. Ik heb Nederlandse en Belgische leden en die zijn voor mij allen gelijk hoor. Ik open hier een topic om reacties te krijgen en ondertussen zoek ik verder op het net. Wat blijkt... dat ik ondertussen al mogelijke oplossingen heb gevonden. Als één van de gevonden opties lukt en ik dit hier meld lijkt me dat een toegevoegde waarde aan het forum. Niet? Maar wat krijg ik dan... eerder een reactie op mijn afkomst. Laag kerel. Laag! Ik had al lang aan mijn mods de opdracht gegeven voor jouw account op het delete-knopje te drukken.
Link naar reactie
[color=red:7099e0371b]Heren, vriendjes worden, knikkeren, handjes schudden aub.[/color:7099e0371b] Plextor, discriminatie bestaat in vele vormen, jij gebruikt er een van. anak, als forumeigenaar weet je vast wel dat als je een probleem met een andere user hebt je het beste contact op kan nemen met een moderator. Verder offtopic gepost gaat de prullenbak in.
Link naar reactie
Weet ik Vandread maar ik wou toch even mijn mening kwijt aan Plextor. Nadien heb ik wel een mod gevraagd deze topic op te volgen. No hard feelings aan Plextor hoor. Spons er over :wink: Terug on-topic dan. Blijkbaar heeft die BIOS-update of die refresh aanpassing toch effect gehad. Mijn systeem draait al heel de dag en tot nu toe geen problemen meer gehad. Ik ben er niet gerust in dus wacht nog even af. Als het de BIOS-update betreft vind ik het wel straf van PB dat ze dat niet overduidelijk melden in hun last-minute handleiding.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...