Ga naar inhoud

Help met beeld (videokaart) !!!


Aanbevolen berichten

hallo mensen, Ik heb gisteren een nieuwe Videokaart gekocht (ATI X1600 Pro HDMI AGP 8x) en heb er 1 avond mee gespeeld. De volgende ochtend wil ik mijn computer starten en ik krijg geen beeld.. Ik heb alles goed nagekeken en de videokaart draaide( Fannetje draaide) en ik krijg nog geen beeld. Ik heb het ook met een andere Scherm geprobeerd en krijg nog niks. En heb me oude Video kaart er in gezet en toen kreeg ik Wel beeld.. Ik snap er helemaal niks van. Kan iemand me alsjeblieft helpen?? Dank je wel. theo
Link naar reactie
[quote:fd7dc4e8a6="theo89"]hallo mensen, Ik heb gisteren een nieuwe Videokaart gekocht (ATI X1600 Pro HDMI AGP 8x) en heb er 1 avond mee gespeeld. De volgende ochtend wil ik mijn computer starten en ik krijg geen beeld.. Ik heb alles goed nagekeken en de videokaart draaide( Fannetje draaide) en ik krijg nog geen beeld. Ik heb het ook met een andere Scherm geprobeerd en krijg nog niks. En heb me oude Video kaart er in gezet en toen kreeg ik Wel beeld.. Ik snap er helemaal niks van. Kan iemand me alsjeblieft helpen?? Dank je wel. theo[/quote:fd7dc4e8a6]nieuwe Videokaart gekocht (ATI X1600 Pro >De volgende ochtend wil ik mijn computer starten en ik krijg geen beeld ook met een andere Scherm geprobeerd en krijg nog niks. oude Video kaart er in gezet en toen kreeg ik Wel beeld.. . wat denk je zelf als je deze punten eens door leest
Link naar reactie
Als je een onboard videokaart hebt moet je deze in het BIOS uitzetten of de nieuwe videokaart als "primairy" aangeven in BIOS. Heeft je kaart meerdere uitgangen en heb je de monitor wel aan de goede uitgang gekoppeld? Controleer ook de kabels. Als je oude kaart het wel doet en je nieuwe niet en dan bedoel ik dat de nieuwe kaart geen enkel beeld geeft, dan is je nieuwe videokaart stuk inderdaad. En ja dat kan...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...