Ga naar inhoud

nieuwe videokaart {update, nu met probleem}


Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
zoals beloofd nog even een antwoord van me. De nieuwe kaart is net binnen en ik heb alles even netjes ingebouwd. Wat opvalt is de enorme afmeting van de kaart, zowel de dikte als de lengte valt op, het is dat ik een grote kast heb anders krijg je echt problemen met inbouwen! Het geluid wat de kaart produceert is behoorlijk, maar net niet storend, je hoort zeker wel dat hij erin zit. De performance is echt superieur !! Ik heb net need for speed carbon gespeelt op een resolutie van 1280 bij 1024 en alle details op max en er is werkelijk geen stottering te ontdekken, wat een monster! Mogen post ik nog wel even een paar pics.
Link naar reactie
[quote:f1e6fc105b="sfinx333"]het blijkt toch de TG420 u01 te zijn, dus niet de 480. maar goed, die levert genoeg power dus, en er hangt redelijk wat shit aan. kaart blijft volgens mij goed koel maar ik heb het niet nagemeten, met welk progje kan dat het beste?[/quote:f1e6fc105b] De nieuwe atitool leest ze. speedfan leest ze ook.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...