Ga naar inhoud

Videokaart kapot ?


Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem bij bijna al mijn spellen. Het kwam plotseling. DTM Race driver 3 liep vast. Ik starte opnieuw op en toen was het probleem er. Ik krijg een wazig beeld. (Zie bijlage.) Ik heb mijn driver geupdate en de laatste directX gedownload. Wat kan ik nog doen ? Ik heb de volgende videokaart: ATI Radeon 9600. Ja ik weet het, het is een shit kaart maar het heeft altijd gewerkt. Dave [img:c84f378e83]http://i69.photobucket.com/albums/i53/davetijdink/RD32006-10-2011-35-34-98.jpg[/img:c84f378e83]
Link naar reactie
Dit lijkt wel degelijk op een probleem met de videokaart, maar het kan ook zijn dat je AGP-slot te hoog geklokt is. Heb je ooit geprobeerd je processor over te klokken? Het kan er ook aan liggen dat je videokaart tever overgeklokt is, ik weet niet of je dat hebt gedaan? En anders zou ik even kijken hoe het staat met de koeling op je videokaart. Draait deze wel? Want anders wordt de chip namelijk te heet en krijg je ook dit soort dingen. Dit had overigens beter in "Videokaarten en Monitoren" gekund, wat mij betreft. Tenzij het aan de overklok van je CPU ligt, en dan in verband met een te hoge AGP frequency. Dusss, even je koeling checken, zit die niet vol met stof enzo, of draait die misschien niet/langzaam, en anders even nagaan of je pc niet overgeklokt is oid.
Link naar reactie
ben absoluut geen deskundige maar dit lijkt heel erg veel op datgene wat ik ook in half life 2 heb gehad. dezelfde strepen en vreemde "structuren" las toen iets over aanzetten van V synch,dit heb ik gedaan via de driver van mijn videokaart (7600gt) in het spel zelf bij "options" stond ook een optie "waiting for V synch" deze heb ik op enabled gezet. sinds die tijd geen problemen meer gehad. frank
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...