Ga naar inhoud

pc-scherm op tv probleem


Aanbevolen berichten

hallo, ik wil mijn pc-scherm uitbreiden naar mijn tv. Nu kheb een compositie s-video kabel en een scart connector.. alles zit perfect aangesloten. de instellingen zijn ook allemaal tegoei.. bij nview een kloon.. maar nu komt het.. als ik de scart connector in mijn 1ste scart aansluiting van mijn tv steek dan is het beeld perfect behalve da het zwart wit is.. nu als ik hem in mijn 2de scart aansluiting steek waar het normaal perfect beeld moet zijn met kleur.. krijg ik geen van de 2! het beeld flikkert, soms zie je nix, soms zie je heeel ff en vaag het beeld maar tis nix.. nu ik weet niet waar het aan ligt.. kan iemand mij helpen?
Link naar reactie
[quote:8ae1aa2cbb="pierre007"]Nu kheb een compositie s-video kabel en een scart connector..[/quote:8ae1aa2cbb]Huh? Heb je 'm nu aangesloten op de composiet aansluiting (lijkt net een gele tulp-steker) of op de S-Video aansluiting (met die pinnetjes in de plug)? Dat zwart/wit onststaat vaak bij aansluiten via S-Video, waarbij de TV het S-Video signaal niet goed kan verwerken. Met een signaal via de composiet aansluiting heeft een Europese TV meestal geen probleem.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...