Ga naar inhoud

framerates/testresults FEAR


Aanbevolen berichten

hallo, Ik heb FEAR al een tijdje, alleen heb ik laatst een beetje met de settings geklooid en kreeg ik dus na die testrun een schermpje te zien. Kan iemand even kijken of de resultaten in dat schermpje gunstig zijn? Dit stond er: Performance Test Results: FPS: Minimum: 9 Average: 17 Maximum: 42 FPS Distribution: 88% below 25 FPS 11% between 25 and 40 FPS 1% above 40 FPS groetjes Remco
Link naar reactie
AMD Athlon 64, processor 3200+ 2.0GHz Geforce4 Ti 4200 with AGP8X 1024mb DDR-sd ram 300 GB harde schijf ik gebruik over het algemeen de medium en minimum settings (video card options = custom computer options = medium groetjes, p.s. als je me eve vertelt hoe ik screenshots plaats hier, dan kan ik je mssn screens van mijn settings geven of anders even via msn
Link naar reactie
Ik zie het al, je huidige videokaart is echt verouderd om F.E.A.R nog fatsoenlijk te kunnen spelen, voor de rest zit je nog redelijk goed, misschien een kleine upgrade overwegen? Uiteraard als jij blij bent met het resultaat...jij blij, wij blij. :wink: Je kunt afbeeldingen uploaden naar o.a. [url]http://imageshack.us/[/url] , met de link die je krijgt kun je deze dan in je post zetten.
Link naar reactie
ik heb eens mun settings behouden die horen bij die testresults en framerates enzo die hierboven staan. Heb in die situatie een screen gemaakt en het spel speelt soepel en ziet zo uit: http://img129.imageshack.us/img129/9941/fearvs9.jpg Das toch wel redelijk lijkt me he?:P iig thnx voor jullie reacties, groetjes, Remco
Link naar reactie
Ik vind dat je het kunt zien als de frames beneden de 25 zakken. Dat speelt niet lekker. Als je het kunt betalen zou ik wat upgraden, FEAR is 1 van de beste games de laatste tijd vind ik. Single player paar keer kippenvel en multi player leuk alleen je spawnt vaak op plekken waar je te makkelijk wordt afgeknald.
Link naar reactie
[quote:c8c75c2c76="stee0036"] Vrienden van mij hebben redelijke resultaten met de 6600GT AGP kaart. Die halen het niet bij deze :D[/quote:c8c75c2c76] Uhhhm nee natuurlijk niet, een budget kaart presteert meestal minder dan een high end kaart.... Kan ik ook wel zeggen: ''Een geforce 2 haalt het niet bij mijn 6800GT'' :P
Link naar reactie
Vergeet niet dat fear een DX 9.0 game is en je ti4200 max DX 8.0 weergeeft. Dus daarom is het nog net speelbaar met die ti 4200. Maar het beeld is uiteraad lang niet zo mooi. Een kaart die maar iets wat sneller is als je ti4200 maar wel DX 9 weergeeft is nog langzamer omdat hij wel sneller is maar een zwaardere techniek gebruikt. wat resulteerd in mooier beeld maar te traag om speelbaar te zijn. Dus als je upgrade is een 6600gt toch wel het minimum. Ik zou kijken naar een 2e hands 6800gt/x800 pro of hoger. Of geef een budget.
Link naar reactie
Ik Zou iets in de richting van een Ati X800Pro GTO kopen. Ik heb um ook en speel alles gemakkelijk op high met F.E.A.R. en BF2 etc.. Specs: Intel pentium 4 506J 2,6ghz 1mb L2 OC @3.44GHZ (cpu geheugen 1:1) Asus P5P800SE moederbord sata, sound etc etc... OCZ Premier 1GB PC3200 Dual Channel Asus X800Pro GTO AGP8X, 256mb, GDDR3 geheugen Maxtor Sata 250GB 10000RPM 16mb cache OCZ Modstream 450W :D XP Pro SP2 Tuneup utilities 2006 Zonealarm Security Suite. enz...[/img]
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...