Ga naar inhoud

Videokaart defect (ATI Radeon 9800 PRO) / wat nu?


Aanbevolen berichten

Hoi Medestrijders! Ik heb een Dell Dimension 8300 (P4/3Gb 800 Mhz /1024 Mb)van 3 jaar oud en nu lijkt mijn Videoplank het begeven te hebben (rare strepen in beeld). Het betreft een [b:234e465b70]ATI RADEON 9800 PRO / AGP 8x[/b:234e465b70]. Ik denk nu aan een nieuwe (AGP), maar de voeding in mijn Dell is niet zo zwaar (250W :-? ). Nu heb ik even rondgekeken voor een nieuwe, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik wil het liefst een gelijkwaardige of een iets betere en heb max. zo'n 100 euro over. Bij Gistron zie ik b.v. de volgende kaart voor 102 euro: [b:234e465b70]HIS ATI Radeon X1300 ICE Q Turbo 2[/b:234e465b70] Is dat een gelijkwaardige of betere vervanger en zou mijn voeding dat aan kunnen? Misschien is een goede 2e handse beter? Graag uw tips!!!
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:de0ecc874f="Mr.nuub"]Nouw ik wil denk ik tog wel wat nieuws proberen in men Semron 3000+ 1gb ram dus is die 7600 gs veel sneller? en zit er ook shader model 3 in of niet? Iedergeval bedankt[/quote:de0ecc874f] Ja die is sneller en ja hij ondersteunt shader model 3.0. Maak in het vervolg even je eigen topic aan ipv. dat van een ander te kapen.
Link naar reactie
[quote:c7c348bf0c="Tweaky"]Mijn 9800 pro heeft het nog een tijdje gedaan na het schoonmaken van de ventilator. Vandaag is hij helemaal stuk gegaan. Ik zie alleen nog verticale strepen. Ik draai nu even met een Nvidia kaart, maar wil wel weer een snelle terug. Ik denk b.v. aan een Ati radeon 1600. Die 1300 schijnt nix te zijn.[/quote:c7c348bf0c] Voor 50 euro en 1 cent heb je een 9800XT http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=165930
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...