Ga naar inhoud

5600 wisselen voor een 5200FX


Aanbevolen berichten

Hallo computer totaal. Ik heb nu in mn internet pc een 5600 FX kaart zitten ,die nogal luidruchtig is vanwege de oude koeler vermoed ik. Nu wil ik dc stil maken en had nog een 5200 kaart in de kast liggen die 5 keer minder punten haalt in de 3d mark ,maar wel stil is vanwege het koelblokje zonder fan. Maar hoe werkt dat met drivers ,ik heb alleen de "91.31_winxp2kmce_international_whql[1]" driver geinstaleerd . moet ik die driver verweideren als ik over ga van 5600 naar 5200 FX En scheelt het iets ,als je alleen op internet zit en geen games erop speelt ,die overgang :)
Link naar reactie
Ik heb voor die 5600 al een koper gevonden ,heb hem voor 10 euro weggedaan ,want die kleine hoge toeren koeler maakt echt te veel herrie. Die 5600 haalde wel 2700 3dmark03 punten en die 5200 maar 700 punten . Stond ik wel van te kijken dat een 5600XP tot 5 keer meer punten haalt dan die 5200FX. Die 5200 is een heel simpel en klein kaartje zonder fan ,dus lekker stil. De koeling van die 5200 is ook een enorm verschil met die 5600 . Die 5200 heeft een klein aluminum blokje terwijl die 5600 een zwaar roodkoper blok had met ongeveer 40 mm fan . Is er eigenlijk verschil te merken tijdens normaal pc gebruik en internetten tussen een snelle en een normale videokaart?
Link naar reactie
[quote:26acdbf023="Vandread"]10 euro :o op marktplaats zie ik ze bieden van 20-50 euro.[/quote:26acdbf023] Ja,maar ik vindt hem niet meer waard dan 10 euro ,vanwege zn koeler die beetje rouw in de lagers zit volgens mij . ik had hem van een collega gekocht vorig jaar voor 40 euro ,hij zij nog , dat ie flink opgeklokt kon worden ,maar heb dat nooit gedaan8) Ben blij dat ik iemand blij kan maken met een qua prestaties leuke kaart. Zelf kan ik niet meer gamen omdat het eerste jaar hbo werktuigbouw te veel tijd kost ,geen games meer voor mij ,maar studie boeken :cry: :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...