Ga naar inhoud

Samsung 740BF vs 940BF - Dot Pitch?


Aanbevolen berichten

Ik overweeg een van bovenstaande monitoren te kopen..geld speelt even geen rol aangezien het prijsverschil tussen beide modellen nihil is. Ik heb ook gezien dat de monitoren technisch identiek aan elkaar zijn, op de dot pitch na..0.264 voor de 17" en 0.294 voor de 19" ik heb nu een 17" TFT met een dot pitch van 0.264. maakt dit veel verschil? is er een zichtbaar verschil tussen 0.294 en 0.264? is het verstandig om de 740BF aan te schaffen ipv de 940BF vanwege een lagere dot pitch? bij voorbaat zeer veel dank 8)
Link naar reactie
Ja, het is wel merkbaar als je een 17" gewend bent, bij een 19" met eenzelfde 1280x1024 resolutie lijkt het allemaal wat "korreliger". Zelf heb ik toch voor 19" gekozen, omdat ik de kleine lettertjes bij internet en office applicaties bij de 17" niet geweldig leesbaar vindt. Het zal de leeftijd wel zijn, ik word een beetje kippig en dan vind je grotere letters belangrijker dan de scherpte. 8) Voor de gamebelevenis is een 19" wel weer fraaier vanwege het grotere schermoppervlak. Ik zou daarvoor zelfs ook eerder een 19" breedbeeld nemen (Samsung 940BW bijvoorbeeld).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...