Ga naar inhoud

Lcd TV en TFT scherm op PC met MCE, krijg beeld niet goed.


Aanbevolen berichten

Hallo Ik heb dus pas geleden een 37 inch LCD TV gekocht en heb die samen met de 20 inch TFT die bij de computer staat allebei via DVI aangesloten, de LCD TV staat in de woonkamer en de PC staat in een andere ruimte gelijk achter de woonkamer. Nu heb ik MCE geinstalleerd en wil ik op beide schermen volledig MCE kunnen draaien, dus ook normaal in Windows kunnen werken op de TV in de woonkamer, heb al diverse instellingen van de videokaart geprobeerd en krijg het niet naar mijn zin. In principe werkt MCE goed zo lang ik er maar 1 scherm op aansluit, zodra ik er 2 schermen op aansluit dan kan ik dus kiezen tussen gekloond beeld (heb op beide schermen dan dezelfde resolutie), of ik kies de stand extend en dan heb ik op 1 scherm alleen het bureaublad en op de andere het bureaublad met de gebruikelijke pictogrammen en zo. Ik ben hier nu al een paar dagen mee bezig en kom er niet meer uit, zit er nu ook aan te denken om er een zelfde videokaart bij te kopen zodat het dan misschien wel werkt zoals ik het wil maar weet niet of dat zo is. Het gaat om het volgende systeem: AMD Athlon 64 X2 4200+ Asus A8N-SLI Deluxe ATI Radeon X800 XT 2 Gb geheugen Hauppauge PVR 150 MCE MCE afstandsbediening en Microsoft Remote keyboard (voor in de woonkamer) Audigy 2 ZS Ik zou ook wel graag een manier willen weten hoe ik vanuit de woonkamer de PC opgestart kan krijgen met de afstandsbediening of het toetsenbord, ben daar ook al mee bezig geweest maar krijg het niet voor elkaar. Heb de bios zo ingesteld dat de PC wel aangaat met het toetsenbord wat bij de PC ligt maar dat werkt dus niet via de Microsoft Remote waar de afstandsbediening en toetsenbord in de woonkamer op zitten. Alvast bedankt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...