Ga naar inhoud

Videokaart, maximaal 175 euro


Aanbevolen berichten

[quote:3fe9f599a7="sjaak112"]ik neem dan de 6600GT maar hoe check ik de sterkte van mijn voeding...?[/quote:3fe9f599a7]Haal de zijpanelen van je kast af en kijk op de sticker die op je voeding geplakt is. Met name het aantal ampères dat bij 12V staat is van belang. [quote:3fe9f599a7="sjaak112"]en wat voorn processor moet jeminimaal voor de6800GS hebben?[/quote:3fe9f599a7]Er is niet echt een minimum, maar je haalt het optimale er gewoon niet uit met een 2.4GHz P4.
Link naar reactie
[quote:1601ced4bc="Obi-wan-kenobi"][quote:1601ced4bc="Joddi"]Ik dacht dat de 6800XT echt sneller was omdat die een 256bits geheugen bus heeft en de 6600GT maar 128 of zie ik wat anders over het hoofd??[/quote:1601ced4bc]De core van de 6800XT is een stuk lager geklokt en het geheugen zelf is DDR.[/quote:1601ced4bc] oké dat wist ik niet, vond het zoiezo niet zo'n interesant kaartje, beetje zo'n misslukt model wat ze dan nog maar ff uitbregen in de hoop dat het verkocht word :P
Link naar reactie
[quote:ec25e859d5="Joddi"]oké dat wist ik niet, vond het zoiezo niet zo'n interesant kaartje, beetje zo'n misslukt model wat ze dan nog maar ff uitbregen in de hoop dat het verkocht word :P[/quote:ec25e859d5]Is de tegenhanger van de X800GT van ATi. Wat wellicht dus wel interessant is bij die 6800XT is de mogelijkheid tot unlocken van inactieve pipelines, maar ik kan nergens vinden of iemand dat gelukt is? :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...