Ga naar inhoud

Laptop op tv aansluiten


Aanbevolen berichten

Hallo Ik heb een Dell laptop en die wil ik aansluiten op mijn tv, zodat ik daarop mijn gedownloade films kan bekijken. De laptop heeft een S-video uitgang en een hoofdtelefoon/luidspreker uitgang. Vandaag ff naar een computerwinkel geweest voor een kabel. Ze gaven me deze kabel mee. [img:08efed8e56]http://www.mijnalbum.nl/Foto%3DC464XFCA.jpg[/img:08efed8e56] Bij de laptop zat een verloopje voor de aansluiting op die tulp plug van de gekochte kabel. Thuis gelijk geprobeerd. Heb wel beeld maar in zwart wit en geen geluid. De tv heeft wel een s-video aansluiting voorop, maar gebruik ik nu niet vanwege de scart stekker die op de gekochte kabel zit. Heb het forum al doorzocht maar kan verder niks vinden wat mij kan helpen. Wie weet wat het probleem is en weet een oplossing. Alvast bedankt
Link naar reactie
De door jou gekochte kabel gebruikt 2 stekkers aan de kant van je PC. De tulp plug heb je via een verloop aangesloten. De andere moet dus in de uitgang van je "geluidskaart". Als je dat gedaan hebt, dan is het nog mogelijk dat het geluid bij het afspelen van DVD's niet via de geluidskaart loopt. Dit kan je testen dmv een koptelefoon of een boxenset. Als de geluidskaart wel geluid levert en je hebt de kabel goed aangesloten, dan is er iets mis met de door jou gekochte kabel. Dus dan retour leverancier.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...