Ga naar inhoud

2 verschillende videokaarten, mogelijk?


Aanbevolen berichten

[quote:5c62497695="arjant2"]de TS kan beter even een programma als Sisoft downloaden of Everest en kijken wat voor aansluiting hij heeft.[/quote:5c62497695] Ik had al vaker in het topic vermeld dat ik die pc nog niet in handen heb dus er ook geen gebruik van kan maken en dus ook niet openschroeven om te kijken. Wel weet ik dat in mijn huidige pc de videokaart wel op de bovenste slot zit, maar of dit PCI of AGP is? i dunno. Als het goed is heb ik hem deze week nog, kan ik even fototje maken van de boel, weten we t direct. Groet
Link naar reactie
Aangezien ik me er even niet aan waag de kaarten eruit te halen e.d. Ik heb even een foto gemaakt, aangezien ik hem nu wel heb [img:eeef0667a9]http://home.hccnet.nl/aj.verlinde/IMG_4981.JPG[/img:eeef0667a9] let niet op het stof :roll: Bovenste is de videokaart trouwens Moederboard is eigenlijk vrij klein. Maar de voeding pakt de hele breedte van de kast, waardoor daaronder geen deel van het moederboard kan (is bij de andere wel)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...