Ga naar inhoud

vraagje over videokaart en voeding


Aanbevolen berichten

geachte lezers, de HCC dagen staan weer voor de deur en nu heb ik het spel call of duty gespeeld en ik wil hier graag een betere videokaart voor kopen op de HCC dagen. ik heb even gezocht op dit forum en de kaarten die het meest worden genoemd zijn b.v. de Asus V9999 geforce 6800 128MB of de 6800(le) en nog een paar. maar ik heb ook gelezen dat deze kaarten een behoorlijke voeding nodig hebben, ik heb er nu een voeding van 300 watt in. nu is mijn vraag is dit voldoende of kan dit echt niet en wat zijn de gevolgen als ik het wel zou doen met deze voeding. als het niet kan wat zou dan een goede voeding zijn en wat kost zoiets. ik weet het zijn een hoop vragen maar ik hoop dat jullie mij hier een antwoord op kunnen geven. met vriendelijke groet, manfred
Link naar reactie
[quote:ab4bd57a41="cambuur"]en is dit een beetje een stille voeding????[/quote:ab4bd57a41]Zit een fancontroller op, dus als ie minder zwaar belast wordt, draait de fan ook minder hard. [url=http://www.coolermaster-europe.com/index.php?LT=nederlands&Language_s=11&url_place=product&p_serial=RS-380-PMAR/P&other_title=+RS-380-PMAR%2FP+eXtreme%20Power%20V2.01]Website CoolerMaster[/url]
Link naar reactie
alweer bedankt voor de reactie's oké die coolmaster ziet er goed uit maar nu de volgende vraag? ik heb dit moederbord (zie de erg uitgebreide specs) kan ik deze voeding hier gewoon op aansluiten als vervanging van mijn huidige? Veld Waarde Moederbordeigenschappen Moederbord ID 08/06/2003-VT8377/VT8235-A7V8X-X Moederbordnaam Asus A7V8X Front Side Bus Eigenschappen Bus Type DEC Alpha EV6 Bus Breedte 64 bit Werkelijke kloksnelheid 133 Mhz (DDR) Effectieve kloksnelheid 267 Mhz Bandbreedte 2133 MB/s Geheugenbus-Eigenschappen Bus Type DDR SDRAM Bus Breedte 64 bit Werkelijke kloksnelheid 200 Mhz (DDR) Effectieve kloksnelheid 400 Mhz Bandbreedte 3200 MB/s Chipsetbus-Eigenschappen Bus Type VIA V-Link Bus Breedte 8 bit Werkelijke kloksnelheid 67 Mhz (ODR) Effectieve kloksnelheid 533 Mhz Bandbreedte 533 MB/s Moederbord Technische Informatie CPU Sockets/Slots 1 Expansie Slots 6 PCI, 1 AGP RAM Slots 3 DIMM Groottefactor(Form Factor) ATX Moederbordafmeting 240 mm x 300 mm Moederbord Chipset KT400 Extra functies Q-Fan, CPU Overheating Protection, JumperFree, Stepless Freq Selection Moederbordfabrikant Firmanaam ASUSTeK Computer Inc. Productinformatie http://www.asus.com/products/mb/mbindex.htm BIOS Download http://www.asus.com/support/download/download.aspx hoop dat jullie mij hier ook mee kunnen helpen met vriendelijke groet, manfred
Link naar reactie
[quote:d428505d74="cambuur"]ik heb dit moederbord (zie de erg uitgebreide specs) kan ik deze voeding hier gewoon op aansluiten als vervanging van mijn huidige?[/quote:d428505d74]Goeie vraag. Die voeding heeft nl. een 24-pin connector en je moederbord waarschijnlijk een 20-pin aansluiting. Als je die 24 pinnen niet op de 20 pinnen kunt zetten (en dus 4 pinnen van de connector uit laat steken), dan heb je een verlengstukje nodig.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...