Ga naar inhoud

Geen achtergrond + witte pagina's bij internetpagina's


Aanbevolen berichten

Hallow, Ik was een beetje aan het niksen op me comp en toen kwam ik opeens bij de gamma, contrast en helderheid instellingen bij me beeldsgerminstellingen. Hier deed ik wat mee, weet niet meer precies wat, en nu heb ik echt een achterlijk beeld. ik weet niet meer hoe ik het terug moet zetten. Naja, vooral internet pagina's zijn egt gaar geworden tis wit met grote letters en geen achtergrond. Ik probeerde de instellingen op standaardwaarden terug te zetten maar dat helpt volges mij nix. Heeft iemand een idee wat ik moet doen? Ik wil een plaatje van me scherm laten zien maar dat moet je tog op 't knopje "printscreen drukke"?maar daar gebeurt nix dus...
Link naar reactie
[quote:e134a2a701="hasjlover"]Ik wil een plaatje van me scherm laten zien maar dat moet je tog op 't knopje "printscreen drukke"?maar daar gebeurt nix dus...[/quote:e134a2a701] printscreen, dan paint openen, ctrl+v, opslaan. (evt. laten hosten door bv [url]www.imageshack.us[/url] Instellingen terugzetten werkt zeker weten niet? Ook niet als je de pc opnieuw opstart? Probeer ook eens de helderheid in de monitor zelf te regelen (dus met de knopjes op je monitor)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...