Ga naar inhoud

Nieuwe TFT werkt niet op oudere P4?


Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuwe tft 17" van Yusmart gekocht en wil deze aansluiten om mijn iets oudere p4a, maar krijg geen beeld. Wat ik wel heb gemerkt is dat als ik de oude crt monitor aansluit en dan zonder uit te zetten de monitors verwissel, er wel beeld komt... Wel een gedoe, moet anders kunnen toch. Het gaat om een pentium 4A met een via chipset ( VIA VT 8753 A/E/ Apollo) P4X266 Er zit een Nvidia Geforce 2 MMX/400 ( 64 MB ) Ik snap er niets van..
Link naar reactie
die P4 heeft er niets mee te maken, eerder je videokaart. Maar als het wel werkt zoals je reeds aangaf, zou het in theorie anders ook moeten werken. Als je de flat aansluit , en dan aansteekt, wat doet ie dan ? sluit de flat aan terwijl de pc uitstaat, druk op de powerknop, wat zegt ie dan ? normaal gezien zou het scherm zwart moeten blijven. steek dan de pc aan, wat gebeurd er ? als er niets gebeurd, terwijl de pc en de monitor aanstaan, trek even de vga stekker uit de pc, normaal zou ie dan moeten zeggen NO SIGNAL (op de monitor)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...