Ga naar inhoud

voeding sapphire radeon x800 Gto


Aanbevolen berichten

x800gto is een PEG kaart en heeft dus neem ik aan een 6 polige voedingsaansluiting. Deze zit waarschijnlijk niet op je voeding en hiervoor moet je dus een verloopje hebben van 2x molex (cd-rom speler en hardeschijf stroom) naar die 6 polige aansluiting. Met deze aansluitingen dus: [img:8ad15e32bc]http://www.hardwarezone.com/img/data/articles/2005/1565/power-converter.jpg[/img:8ad15e32bc] Verder, die andere aansluiting die je noemt is denk ik paars van kleur en is niet voor stroom, maar ik meen voor vivo functionaliteit oid.
Link naar reactie
Voor zover ik kan zien heeft die kaart geen extra stroom aansluitingen. Lijkt er dus op dat je niets hoeft aan te sluiten. @sdh: dat is zeker geen floppy aansluiting, daar is ie veel te laag voor. Helemaal rechts boven zitten wel soldeerpunten, maar ik zie bij google afbeeldingen nergens een gto die ook daar een aansluiting heeft zitten. Ga er maar vanuit dat het dus goed zit zo :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...