Ga naar inhoud

Problemen met Iiyama 19"


Aanbevolen berichten

Ik heb sinds korte tijd een nieuw scherm namelijk de Iiyama HM903DT 0.24mm 1600x1200 met een USB hub en speakers maar nu merk ik al een tijdje dat de speakers soms irritant beginnen te zoemen. Vooral als ik het scherm weer ingeschakel terwijl de pc al die tijd heeft aangestaan. Ik moet de monitor dan echt van het net afhalen voordat het ophoudt. Heeft iemand hier ook last van gehad en wat was de oplossing? Ik heb getracht de speakers te gebruiken maar aangezien ik momenteel de onboard geluidskaart gebruik op mijn stereo werkt dat niet. (er is maar 1 aansluiting voor boxen, heb alle gaatjes geprobeerd.) Nu wil ik van dat gezoem af maar ik kan de boxen op het scherm niet zelf uitschakelen, maw ik zie geen aan/uit knop daarop.
Link naar reactie
[quote:9590abf4ea="Die hard gamer"]Heb je niet toevallig iets van een mobiel vlakbij je monitor liggen, of iets anders wat straling uitzend? Het kan zijn dat zo'n klein (slecht) speakertje niet magnetisch afgeschermd is.[/quote:9590abf4ea] Dat zou best eens kunnen aangezien mijn telefoon en mobiel er vrij dichtbij in de buurt liggen. Het stopcontact is in ieder geval niet geaard, geen pinnetjes aan de zijkanten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...