Ga naar inhoud

Welke kaart met T&L


Aanbevolen berichten

Ik heb een vraagje, ik heb op dit moment een Intel 82845G/GL/GE/PE/GV grafische kaart met 64 MB memory. deze kaart ondersteunt geen T&L (transform and lightning) en een PC met deze speceficaties: operating System: Windows XP Home Edition SP2 Processor: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.06GHz (2 CPUs) Memory: 1022MB RAM Het probleem is dat de grafische kaart geen T&L ondersteunt, dit vindt ik zeer jammer omdat veel nieuwe spellen deze functie nodig hebben (anders ziet het er veel minder mooi uit) dus ik zou graag een nieuwe grafische kaart aanschaffen. maar welke? er hoeft geen functie op te zitten voor dual monitor support en ook geen tv-out optie. Ook wil ik niet zo veel geld uitgeven aan deze kaart. ik speel vaak games op mijn PC en ik heb een flatscreen monitor met een max. resolutie van 1280×1024. ik zou graag willen weten wat nou de beste kaart is voor mijn PC. De kaart moet wel T&l ondersteunen en je moet er wel grote games op kunnen spelen zoals de sims 2 zoo tycoon 2 enz. ik hoop dat een van jullie mij advies kan geven. als het mogelijk is kun je ook meerdere kaarten noemen zodat ik kan kiezen. Ik hoop dat dit niet te veel gevraagd is. :(
Link naar reactie
[quote:5341b561c0="Comp-Freak"]Idd, budget is belangrijk. Op een videokaart van 500 euro draait Sims 2 natuurlijk beter als op een kaartje van 70 euro. Iig moet je een DX 9 kaart hebben. Dat begint dus al bij de FX5200 van NVidia en de 9200 (?) van ATi.[/quote:5341b561c0] Radeon 9200 is DX8.1 :wink: DX9 begint pas bij de Radeon 9550 en de 9600-serie.
Link naar reactie
[quote:62a4f41827="gamemaker"]hep ik eindelijk een video kaart gekocht zit er geen AGP slot op mijn PC!!! (flauw van dell stond niet eens op de site als ik dit had geweten dan had ik wel een andere PC gekocht) :cry: dus nu is de vraag wat is de beste PCI kaart? (dus geen pci-express) o ja mijn budget is max. 200 euro.[/quote:62a4f41827] Ik zou als ik jou was geen PCI-kaart meer kopen, omdat dat gewoon zonde van het geld is.. Dan kun je beter meteen doorsparen voor een compleet nieuwe pc. :wink:
Link naar reactie
[quote:be8100cfe8="sdh"][quote:be8100cfe8="gamemaker"]hep ik eindelijk een video kaart gekocht zit er geen AGP slot op mijn PC!!! (flauw van dell stond niet eens op de site als ik dit had geweten dan had ik wel een andere PC gekocht) :cry: dus nu is de vraag wat is de beste PCI kaart? (dus geen pci-express) o ja mijn budget is max. 200 euro.[/quote:be8100cfe8] Ik zou als ik jou was geen PCI-kaart meer kopen, omdat dat gewoon zonde van het geld is.. Dan kun je beter meteen doorsparen voor een compleet nieuwe pc. :wink:[/quote:be8100cfe8] is er echt geen PCI-kaart die beter is dan die Intel 82845G van mij? (onder de 200 euro) als dat niet zo is dan is dat wel zonde (net nieuwe dure PC zit er een slecht grafix kaart op die je niet kunt vervangen :( )
Link naar reactie
[quote:4119c1ec84="GreyHornet"]volgens een wet van de EU mag je alles zonder gezeik ruilen binnen 8 dagen , afkoelingsperiode toch ? dacht ik .. zullen wel wat voorwaarden voor zijn , maar... anders regel je toch wat met dell , zo professioneel zullen ze ook wel weer zijn hoop ik ? no dell 4 me :)[/quote:4119c1ec84] 8 dagen, zo nieuw is mijn PC ook weer niet (ong. 30 dagen)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...