Ga naar inhoud

Radeon 9600 & Online gamen


Aanbevolen berichten

Als ik online ga gamen sluit mijn computer na 0-2 min. af alsof hij oververhit is. Ik heb al Omega drivers geinstalleerd maar dat helpt niets. Dit probleem heb ik met MoH:AA (Sp) en Wolfenstein ET. Op Google staat vaak als oplossing het vervangen van de voeding omdat die te weinig vermogen kan leveren, maar dit lijkt me niet het probleem. Ik heb ook FW uitgezet en geprobeerd met AGP 4x (inplaats van 8x). Heeft iemand een oplossing? Systeem: Asus A7V8X Athlon XP 2400+ (+ Zalman CNPS7000A) Club3D Radeon 9600 Pro Q-Tec 450W Dual Fan
Link naar reactie
Wat zijn je temps en voltages? FW kan je beter uitlaten bij ATI kaarten dacht ik. AGP8x is ok. Staan er verder foutmeldingen in het logboek? En heb je het alleen bij deze spellen of ook met andere programma's? En gebeurt dit ook als je gewoon single player speelt? Zo ja, kijk dan de koeling van de videokaart eens na.
Link naar reactie
[quote:996003c50f="ArneLH"]Ik speel verder geen games online. Voltages: 12V 11,872 (volgens mij zijn die metingen niet zó precies) 5V 5,053 3.3V 3,28 Vcore 1,69 De VCore is een beetje te hoog maar die kan ik niet lager instellen in de bios.[/quote:996003c50f] Beetje lage 12V lijn, de videokaart en je moederbord trekken nogal aan de 12v lijn, jij zit een stuk onder de 12volt. Een nieuwe voeding kan inderdaad een oplossing wezen.
Link naar reactie
los van het feit over voltages : topic starter zegt : alleen problemen als ie online gaat gamen, dus geen probleem als je off line speelt. Lijkt me sterk dat de voltage dan ervoor zorgt dat je PC na 2 min afsluit. Ligt meer in de verbinding van internet, firewalls, routers en de spellen met legale cd key. Zou eerder zoeken in installeren van game patches, poorten openzetten etc..
Link naar reactie
[quote:9957191dc7="ArneLH"]en ik had dit probleem niet met een Powercolor GF2 Pro.[/quote:9957191dc7] Heb je windows opnieuw geinstalleerd na overstappen op de andere kaart? Anders kan je dat ook proberen. En die instellingen in de bios zal ik wel doorlopen, want wat met de ene kaart goed werkt, kan met een andere kaart fout gaan. (ik denk b.v. aan fastwrites)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...