Ga naar inhoud

Asus of Creative?


Aanbevolen berichten

hi, ik heb een asus radeon 9600 XT 128 mb. ik zou wel graag een 256 mb versie willen en zag deze bij creative, kan ik de asus zo ruilen voor de creative en word far cry dan beter? ik speel nu op very high maar bij een vriend op very hig met een 9800 ziet het er iets mooier uit. Asus: SMARTSHADER™ 2.1 expands advanced abilities of vertex shader 2.0 and pixel shader 2.0 • SMOOTHVISION™ 2.1 generates the sharpest and clearest images by up to 6x Anti-Aliasing and 16x anisotropic filtering • FULLSTREAM™ removes blocky artifacts from streaming Internet video • VIDEOSHADER™ integrates shader features to provide unprecedented support for digital and high definition video. • HYDRAVISION™ provides multi-monitoring management • 128-bit, 64-bit & 32-bit per pixel floating point color formats • Microsoft® DirectX 9 and OpenGL 2.0 support • AGP 8X support Creative: 4 parallelle rendering pipelines 2 parallelle geometrische engines 256MB DDR-geheugen @ 378MHz 128 bits DDR-geheugeninterface Ondersteunt AGP 8X (ondersteunt ook 2X & 4X) Ondersteunt Microsoftä DirectXÒ 9.0 SMARTSHADER™ 2.0 Programmeerbare pixel- en vertex-shaders 16 texturen per pass Pixel-shaders tot 160 instructies met 128 bits floating-point precisie Vertex-shaders tot 1024 instructies met flowcontrole Versnelde weergave van het schaduwvolume Uiterst precieze framebufferondersteuning van 10 bits per kanaal Ondersteunt DirectX® 9.0 en de meest recente versie van OpenGL® ik kan mijn radeon voor 150 verkopen, 30 euro erbij en ik heb de creative in huis, is dit het waard? gebruik hem veel voor (nieuwe) spellen
Link naar reactie
256 MB op een videokaart heeft alleen zin op de topkaarten, de 9800 Pro en 9800XT van ATI en de 9550 Ultra van nVidia. Op alle andere kaarten wordt er veelal gebruik gemaakt van trager geheugen. Je bent beter af met je 128 MB kaart, het zou in ieder niet of nauwelijks prestatiewinst opleveren met 256 MB, dus hou die 128 MB maar lekker. Geheugen is ook niet alles. Wil je echt hoe dan ook betere prestaties dan kun je een 9800 Pro overwegen, eventueel met 256 MB.
Link naar reactie
juist ja ik zie het, ik zag bij creative ook die mhz van die 9600, was trouwens ook een non-pro, en ik heb de XT. maar dat geheugen was dus 378, ik dacht keer 2 is dikke 700 en ik heb nu 600, maar het was samen 378 dus weer dikke bagger, staat ook een radeon 9800 XT maar die kost al 667 euro ofzo dikke harry's daar. ik hou dus mooi mijn asus kaartje, misschien dan die 9800 pro nog es
Link naar reactie
[quote:74e6c40efd="JeroenSpock"]juist ja ik zie het, ik zag bij creative ook die mhz van die 9600, was trouwens ook een non-pro, en ik heb de XT. maar dat geheugen was dus 378, ik dacht keer 2 is dikke 700 en ik heb nu 600, maar het was samen 378 dus weer dikke bagger, staat ook een radeon 9800 XT maar die kost al 667 euro ofzo dikke harry's daar. ik hou dus mooi mijn asus kaartje, misschien dan die 9800 pro nog es[/quote:74e6c40efd] 667 euro voor een 9800XT ?? welke winkel is dat ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...