Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...
Hmm, een paar vragen ... Ik denk erover om een TFT scherm aan te schaffen als tweede scherm (qua ruimte geen plaats voor een extra CRT scherm), maar ik twijfel of het het geld wel waard is. Hoe zit dat dan met TFT's als de resolutie lager is dan de vaste resolutie? Is er dan gewoon geen sprake van kwaliteitsverlies of valt dat wel mee? Werkt elke lagere resolutie ook? Vooral met games lijkt mij dat wel een pré. Misschien een rare vraag, maar is het beeld altijd perfect qua afmetingen? Ik erger mij best wel aan het herafregelen van het beeld als ik een andere resolutie/refreshrate instelling gebruik met mijn huidige CRT. En qua helderheid, is dat te vergelijken met een CRT? Mijn ervaringen met een TFT scherm (ongetwijfeld niet het beste wat er toen was) van een paar jaar geleden was nou niet echt overweldigend; vooral de helderheid nl.
Link naar reactie
Ieder z'n meuk ;) [quote:97b9ae67b4="kamakazi"] Hoe zit dat dan met TFT's als de resolutie lager is dan de vaste resolutie? Is er dan gewoon geen sprake van kwaliteitsverlies of valt dat wel mee? Werkt elke lagere resolutie ook? Vooral met games lijkt mij dat wel een pré.[/quote:97b9ae67b4] Ik weet niet of het nu nog zo is, maar het was zo dat met andere (dus lagere) resoluties het beeld kon blurren of er niet meer echt uitzag. Of dat nog zo is, weet ik dus niet... [quote:97b9ae67b4="kamakazi"]En qua helderheid, is dat te vergelijken met een CRT? Mijn ervaringen met een TFT scherm (ongetwijfeld niet het beste wat er toen was) van een paar jaar geleden was nou niet echt overweldigend; vooral de helderheid nl.[/quote:97b9ae67b4] De helderheid vind ik juist weer mooier dan bij een CRT. Dus dat zit wel goed lijkt me.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...