Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Dag mensen, ik heb een standaard 17" monitor, en ik heb een probleempje. Ik was aan het werken, en opeens vervormde mijn scherm. Nu is het geheel zo uitgerekt, zodat ik de startknop en de tray niet meer kan zien. De randen lopen ook ontzettend krom. Hoe het komt weet ik niet... Is dit een bekend probleem? Ik heb al veel geprobeerd. De beeldinstelling werkt niet meer op de uitrek functie. Monitor ook al aangesloten op een andere pc, en geaard stopcontact geprobeerd. Niets mag baten. Kan ik dan nu beter een nieuwe kopen, of is dit het waard te laten repareren. Zoja, wat zou zoiets dan kosten? Alvast dank voor wat advies :)
Link naar reactie
Heb je al een keer een zogenaamde "Degauss"uitgevoerd? Heel veel monitoren (maar niet allemaal) hebben vaak zo'n knopje (of het keuzemenu) op de behuizing waarmee je de beeldbuis kunt demagnetiseren. Af en toe is dat nodig. Schrik niet als je deze functie gebruikt, op het moment dat je het knopje indrukt gaat de hele beeldbuis ernstig trillen, er komt een raar geluid uit en vervolgens komt het scherm terug naar de originele instellingen. En anders zit er in het keuzemenu of voor in de behuizing toetsen geplaatst waarmee je de originele instellingen weer kunt benaderen. Groetjes van Jan Willem en probeer dit maar eens. Repareren is tegenwoordig niet echt meer de moeite, vind ik zelf. De kosten van alleen het arbeidsloon al overstijgen vaak de prijs van een nieuwe monitor. Dagdag! :P
Link naar reactie
Tja... eigelijk merkloos. Maarehh, het is niet met de monitor instellingen te verhelpen. Dat werkt allemaal niet. De functie om het scherm groter te maken, werkt niet meer. ( ja tussen 0 en 100 verschuift het beeld 1milimeter ofzo) De recall functie levert ook niets op. Dus het is echt een defect denk ik.
Link naar reactie
Tja, dan vrees ik toch het ergste... :cry: Je kunt er mee naar een reparateur gaan en eventueel een prijsopgave laten maken maar als je dan uiteindelijk de reparatie niet laat uitvoeren betaal je wel de onderzoekskosten en die belopen in het algemeen toch ongeveer €25 Als de monitor een merkloze is dan loont het niet de moeite :( Helaas, verder weet ik niets om je op te vrolijken. Toch de hartelijke groetjes van Jan Willem.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...