Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb een video out kaart liggen(en ingebouwd natuurlijk), hij deed t goed totdat ik de computer opniew=uw installeerde. Omdat de drivers ook zijn verwijdert toen. Ik heb nu dus het juiste programma & drivers nodig om hem te gebruiken Het engine wat ik weet is dat de computer het als "Multimedia Videocontroller" leest EN het programma dat ik eerst gebruikte was [b:c47bff5c55]Miro Television[/b:c47bff5c55] bedankt als iemand me kan helpen
Link naar reactie
Sisoft Sandra kan de kaart toch alleen zien als de juiste drivers ook zijn geinstalleerd? Tenminste, dat is bij AIDA32 zo dus lijkt mij dat het in een soortgelijk programma als Sandra ook zo is. Dus als Sisoft Sandra niet helpt moet je op de kaart zelf kijken. Dan moet je wel ergens zien staan wat voor chipset erop zit. Vertel anders alles wat je ziet aan namen en cijfers e.d. Als je echt niks kan vinden kan je dan misschien een foto maken en hier posten? Suc6
Link naar reactie
[quote:680f5af5ba="praatpaal"]Sisoft Sandra kan de kaart toch alleen zien als de juiste drivers ook zijn geinstalleerd? Tenminste, dat is bij AIDA32 zo dus lijkt mij dat het in een soortgelijk programma als Sandra ook zo is. Dus als Sisoft Sandra niet helpt moet je op de kaart zelf kijken. Dan moet je wel ergens zien staan wat voor chipset erop zit. Vertel anders alles wat je ziet aan namen en cijfers e.d. Als je echt niks kan vinden kan je dan misschien een foto maken en hier posten? Suc6[/quote:680f5af5ba] Volgens mij kun je met directX kaart + Chip achterhalen Ik heb dit net nagekeken op antieke ibm en er wordt vermeld onder tab "beeldscherm": fabrikant S3; naam S3Inc. Trio 3D: Chiptype Trio3D Rev B. AIDA is wat kariger en komt met chiptype niet verder dan Trio 3D Maar geeft wel keurig fabrikant en wat websites voor informatie. Nu gaat het hier om een onboardchip en die kan ik zelfs via systeemgegevens in de bios achterhalen. Tenzij ik mij vergis en ik dit op een zeer aparte machine heb geprobeert. Keuze genoeg :D Moet volgens mij ook werken als er een "verkeerde driver" [bijv. standaard VGA] is geladen. Dat heb ik namelijk zelf met dit ding achter de rug voordat ik de goede driver er eindelijk in had.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...