Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

In mijn kast zit een Radeon 9600 met ook een DVI ingang. Ik kreeg bij mijn monitor ook een verloopje van een normale monitor aansluiting op de videokaart naar een DVI aansluiting. Als ik deze gebruik, gebeurt er alleen echt niets. Het lampje van de monitor gaat knipperen. Ligt dit aan de monitor, of is het een simpele instelling in de pc? Alvast bedankt!
Link naar reactie
Wat ik ookprobeer bij de instellingen, ik krijg nog steeds geen beeld als ik de stekker omsteek. Ik heb instellingen geprobeerd zoals Alternative DVI werkingsmodus, DVI frequentie verminderen, en bij eigenschappen --> instellingen, de 2e monitor aangeklikt. Bij dit laatste als ik dit gedaan heb, en ik kijk nog een keer, staan de instellingen weer op de eerste monitor. Hoort dit? Ik heb de nieuwste drivers gedownload van de ati site.
Link naar reactie
[quote:4a5b0814bb="rikverhagen"]Wat ik ookprobeer bij de instellingen, ik krijg nog steeds geen beeld als ik de stekker omsteek. Ik heb instellingen geprobeerd zoals Alternative DVI werkingsmodus, DVI frequentie verminderen, en bij eigenschappen --> instellingen, de 2e monitor aangeklikt. Bij dit laatste als ik dit gedaan heb, en ik kijk nog een keer, staan de instellingen weer op de eerste monitor. Hoort dit? Ik heb de nieuwste drivers gedownload van de ati site.[/quote:4a5b0814bb] Hoi, Ik dacht dat dit alleen kon met een tft scherm zonder dvi.
Link naar reactie
Ik weet niet precies wat voor systeem je hebt. Het merk monitor zegt me niks in ieder geval. Normaal is het zo dat je op de videokaart een DVI naar HD15 converter plaatst. Jij hebt het over een verloop bij je monitor. Waar zet jij die neer? Als die op de ingang van je monitor moet zitten dan moet je wel een DVI-I kabel gebruiken.
Link naar reactie
Ik zal proberen het geod uit te leggen, ik hoop dat het te begrijpen valt....(sorry dat ik er niet zo veel van weet) :oops: Mijn monitor heeft een kabel die naar de pc gaat, die je op de videokaart aansluit (is dat hd15?). Dit werkt gewoon goed. Nu zit er ook een DVI op mijn radeon 9600, dus ik denkt: dan kan ik daar dus ook mijn monitor op aansluiten. Ik gebruik dan de gewone kabel, en daar hang ik een verloopje aan van hd15 naar een DVI, wat niet werkt. Maar waarom niet? Dit is zo'n verloopje: [url]http://www.qvs.com/video/images/DVI_VGA_ADAP.jpg[/url] Ik gebruik dus geen DVI-I kabel, wat dat ook mag zijn :oops:
Link naar reactie
[quote:ceb0851b56="rikverhagen"][quote:ceb0851b56]kzie ook het nut er niet van in om een crt monitor aantesluiten op de dvi poort. De analoge poort doet het net zo goed[/quote:ceb0851b56] Omdat ik graag op deze manier 2 monitoren aan wil sluiten.... 1 op de dvi en 1 op de andere poort :D[/quote:ceb0851b56] Een beetje tegenstrijdig met wat je net post. :wink: [/quote]
Link naar reactie
[quote:7142203acc="rikverhagen"] Nu zit er ook een DVI op mijn radeon 9600, dus ik denkt: dan kan ik daar dus ook mijn monitor op aansluiten. Ik gebruik dan de gewone kabel, en daar hang ik een verloopje aan van hd15 naar een DVI, wat niet werkt. Maar waarom niet? [/quote:7142203acc] Waarschijnlijk heeft jouw videokaart de blauwe aansluiting (HD15) als primair en de DVI als secundair. Normaliter moet de BIOS van je videokaart merken dat je een monitor aan de DVI aansluiting hebt hangen en daarmee de DVI primair maken. Blijkbaar doet ie dat niet en hebbie geen beeld.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...