Ga naar inhoud

ATI 9600pro met DVI-uit naar Plasma DVI -in


Aanbevolen berichten

Ik heb het volgende probleem: Ik wil graag mijn 42" Samsung Plasma Monitor(met DVI-ingang) op de DVI uitgang van mijn ATI 9600pro videokaart (dual screen) aansluiten. (op de VGA zit al een 19"LCD) Hardware matig is dit geen probleem, maar softwarematig wel: De resolutie van 42" is 852x480 (24 bits kleuren en 31.5/60Hz) deze setting is niet standaard onder de display drivers van ATI te vinden, dus heb ik het web afgezocht naar drivers om dit te wijzigen. Het enige programma wat hier in helpt is Powerstrip, maar dit is zo ingewikkeld en daarbij komt dat hij alleen mijn eerste monitor herkend (VGA), en niet degene op de DVI uitgang....terwijl ATI dat weer wel doet.. heeft iemand hier ervaring mee of een oplossing gevonden?
Link naar reactie
[quote:d9b3ced3c6="Delectable"]Volgens kan je niet lekker spelen op een tv want die heeft niet zo snelle f/s dacht ik. Althans in een winkel zag ik het staan met GateKeeper en dat zag er niet uit. Schokkend als de kriebels[/quote:d9b3ced3c6] als je nou geen antwoord kan geven smoel houwe :P waar staat dat ie *wil gaan spelen* Ontopic maaruh als ik in de manual van de Samsung PS-42P3S op blz 51/52 kijk zie ik daar een redelijke uitleg met het uiterst interresante stukje: [quote:d9b3ced3c6](Neem contact op met de computerfabrikant of Samsung-leverancier als dit niet het geval is.)[/quote:d9b3ced3c6] dus doe es gek en ga naar het [url=http://www.samsung.com/nl/support/servicecenter.htm]Samsung Service Center[/url] ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...